obiadek dla babci :)

1. Data: 2003-09-01 19:50:53

Temat: obiadek dla babci :)
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wiec stanelam przed wyzwaniem zrobienia obiadu urodzinowego dla babci...
niestety nie mam pomyslu co to ma byc :(

tak sobie mysle ze fajnie byloby aby byla to potrawa... jakby to nazwac...ktora
przygotowuje sie w osobnym naczyniu dla kazdego z biesiadnikow :))
tzn kazdy dostaje swoja miseczke z zapiekana potrawa (np lasagne tak mozna
podawac) :))

po drugie jakas potrawa "jesienna" - grzybki? sliwki?

a po trzecie taka ktora nawet jak mi nie wyjdzie tak jak powinna wyjsc to mimo
wszystko bedzie zjadliwa :)
nie jestem jakas maksymalna amatorka, ale czasem zdarzaja mi sie wpadki

macie jakies pomysly????

dzieki za inspiracje
magda

1. Data: 2003-09-02 13:25:44

Temat: Re: obiadek dla babci :)
Od: "bella" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podawac) :))
>
> po drugie jakas potrawa "jesienna" - grzybki? sliwki?

widzisz Madziu zly temat dalas
czytajac te grupe odnosze wrazenie ze "przepisy" (w pazurkach bo przepisy
watpliwe) sa tylko w watkach w ktorych w temacie jest MB

grupa cie niezauwaza. dlaczego ? bo zadalas normalne pytanie.

szkoda.......

ale do rzeczy

Bardzo fajne potrawy mozna wymyslec z ryzu.
Piszesz o grzybkach....
a wiec cebulka, grzybki - poddusic razem
- miesko
- papryka
- pomidorki
- ziola
- i inne wg koncepcji i zawartosci lodowki ( poddusic)

ugotowac ryz
wymieszac z w/w skladnikami (powinno byc mokre), posypac serem i do
piekarnika ( w naczyniu zaroodpornym)

Robie rozne kombuinacje tej potrawy, ktora moznaby bylo nazwac risotto :)

Mozna by tez zrobic wersje z makaronem zamiast ryzu :)

pozdrawiam

b.

1. Data: 2003-09-02 13:27:26

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak sobie mysle ze fajnie byloby aby byla to potrawa... jakby to
nazwac...ktora
> przygotowuje sie w osobnym naczyniu dla kazdego z biesiadnikow :))

a ilu bedzie tych biesiadnikow?
bo jak 10 to chyba tak sie nie da? ;) a z pewnoscia bedzie wymagalo duzo
zachodu.
no chyba mowiac naczynie masz na mysli np melon, w ktorym podawana jest
jakas salatka dla każdego :)

heh, trudne pytanie :)
slyszalam cos o jakichś zupach zapiekanych w kamiennych garnkach przykrytych
ciastem, ktore zapieka sie w piekarniku... Sa jeszcze zupy gzybowe w..
chlebach? jakos tak.

Moze zadaj pytanie w osobnym watku o takie wlasnie danie? zupe w chlebie :)

moze canelloni zapiekane, jesli masz kilka zaroodpornych naczyn?

moze papryki, cukinie czy inne warzywa faszerowane?

pozdrawiam
Sasannka

http://sasannka.xpect.pl

1. Data: 2003-09-02 13:33:47

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Witkowska wrote:

> Moze zadaj pytanie w osobnym watku o takie wlasnie danie? zupe w chlebie :)

idac tym tropem zaproponowalbym zupe cebulowa posypana tartym serem i
podana wlasnie w niewielkich wydrazonych chlebkach (jesli trzeba ci
bedzie przepisu, to podam)
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/