objadalem sie

1. Data: 2001-02-27 20:05:22

Temat: objadalem sie
Od: "Krzysiek" <k...@k...isp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiem wam,ze jadlem w niedziele obiad w malej restauracji we Wroclawiu przy
ul.Komandorskiej.Z zewnatrz nic wielkiego, ale obsluga bardzo mila i
fachowa.Kiedy przy zamawianiu zaczalem troche grymasic kelnerka poprosila
szefa kuchni.Wyszedl gostek z kuchni w czapie do samego sufitu,jak na
filmach, usmiechniety i bardzo mily.Objasnil mi co chcialem wiedziec i
zamowilem.
Na przystawke nusli z jajkiem i sosem winegret-bylo super.
Zupka-zurek staropolski na zakwasie z biala kielbasa-wysmienita a kielbasa
robiona na miejscu rozplywa sie w ustach, chcialoby sie jeszcze.
Na drugie danie byla poledwica z dzika w ciescie francuskim z grzybami
aromatyzowanymi w jarzebiaku.Miesko odlezalo wczesniej w winnej zalewie.
Powiadam wam niebo w gebie a w zestawieniu z grzybami (borowiki,kurki i
jeszcze jakies nie pamietam) nie moze juz byc nic lepszego.
Do tego byly ziemniaki (polowki) faszerowane zurawina i zapieczone w piecu .
Do tego powinno byc dobre winko.Niestety oprocz popularnych sikaczy nie
mieli nic.
Na deser byl sernik na cieplo, o ludzie takiego dobrego jeszcze nie jadlem i
za ten sernik nawet wybaczylem im brak dobrego wina.
Pytalem szefa jak robia takie cudo,ale niestety wymigal sie od podania
przepisu jednoczesnie zapraszajac ponownie na sernik innego dnia.
Moge smialo wam polecic to miejsce ale nie znam numeru, taka nowa plomba
zaraz przy banku nazywa sie Vabank.
Zycze smacznego.Krzysztof

1. Data: 2001-02-27 20:29:37

Temat: Re: objadalem sie
Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Tak czytam ostatnio tutaj na grupie o moim kochanym Wroclawiu, ze juz nie
moge sie doczekac, az tam znowu wyladuje. Pamietam, tuz przed na krotko
przed moim wyjazdem otworzono rest. "Lwowska" w rynku. Bylam tam, podobalo
mi i nazarlam sie plonacymi ziemniaczkami. Dokladnej nazwy juz nie pamietam,
bo tez wtedy nie jedzenie bylo mi w glowie, tylko osoba, z ktora
jadlam.....:))) Ale bylo naprawde pycha.

Pozdr.,
Danka

1. Data: 2001-02-28 13:15:14

Od: "Maciek L./CD-Action" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <k...@k...isp.pl> napisał w wiadomości
> zaraz przy banku nazywa sie Vabank.
> Zycze smacznego.Krzysztof

Podaj cene tego obiadku, bym mial rozeznanie, czy mnie stac;-)
Maciek

1. Data: 2001-02-28 13:40:41

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

co to jest nusli?

iza

1. Data: 2001-03-01 18:29:37

Od: "Krzysiek" <k...@k...isp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciek L./CD-Action <m...@c...com.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> Użytkownik "Krzysiek" <k...@k...isp.pl> napisał w wiadomości
>
> Podaj cene tego obiadku, bym mial rozeznanie, czy mnie stac;-)
> Maciek

z napiwkiem ok 80 zl, a nusli to jest taka sałata wygląda jak młody szpinak
smakuje jak trawa ale podali ja z wyśmienitym vienegretem, co nadało
rewelacyjny smak.

1. Data: 2001-03-02 10:53:45

Od: "Maciek L./CD-Action" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> z napiwkiem ok 80 zl, a nusli to jest taka sałata wygląda jak młody
szpinak
> smakuje jak trawa ale podali ja z wyśmienitym vienegretem, co nadało
> rewelacyjny smak.

Hmmm... pewnie sie wybiore ;-)

Pozdrawiam
Maciej Lewczuk

Future Network Polska
Redakcja CD-Action
51-670 Wrocław, ul. Dembowskiego 57/61
tel. (0 71) 345-21-38 w. 108, fax (0-71) 345-21-42

Pomocy!!! nie umiem
co jest gzik
Kartacze
Witam