Re: obowiązki dzieci w domu ...

Data: 2006-02-16 20:11:58
Temat: Re: obowiązki dzieci w domu ...
Od: "Radek" <r...@z...net>

Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> napisał w

> Napiszę jeszcze raz, i jeszcze wyraźniej: w zrobionej przeze mnie
> sałatce z marchewki być może znajdziesz całą tablicę Mendelejewa,
> natomiast na pewno nie znajdziesz resztek ze świńskiego koryta. I
> rzeczywiście wolę nie wiedzieć, z czego się składa farsz w "pierogach z
> mięsem" sprzedawanych w marketach po ~4 zł za kilogram - wystarczył mi
> wygląd tego czegoś.

No to właśnie nazwałem poprzednio "histerycznymi sądami" :)

> Rozumiem, że Tobie jest wszystko jedno - nie rozumiem tylko, po co
> dorabiasz do tego tę całą ideologię.

j.w.

> Ja tam nie żałuję, że zmysł smaku wciąż u mnie działa dobrze.

U mnie też działa :)
Zasadniczo jadam to co mi smakuje :)

> A żebyś wiedział, że jasne. Tylko kilka lat wcześniej i w bardzo małych
> ilościach.

/no comment/

> W Twoim świecie nie istnieją ludzie, którzy nie mają samochodów i nie
> stać ich na taksówki? Czy może chęć zaoszczędzenia paru groszy to jedyna
> motywacja, jaką uznajesz?

Uparłeś się do czegoś i "nie widzisz różnicy" ;)

> Tak czy inaczej u mnie "jak i z czego" to nie jest "jej broszka".

Wydaje mi się, ze po prostu nie chcesz postawić się
w takiej sytuacji.

> Jeśli będzie mnie stać na panią Zosię, palcem nie kiwnę. Już pisałem, że
> nie lubię gotować.

A tu się jednak próbujesz postawić w tej sytuacji, ale nie bardzo
chyba wychodzi. ;)

> Jak pod tym, to nie wiem, ale zwalczanie nieistniejących tez to żadna
> rzadkość.

Otwieramy dyskusję raz jeszcze? ;)))
Jakie _nieistniejące_ tezy masz na myśli?

Pozdrawiam,
Radek