obowiązki dzieci w domu ...

121. Data: 2006-02-06 18:52:15

Temat: Re: obowiązki dzieci w domu ...
Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:clm5wqzyvgqp$.dlg@franolan.net...

> Serio jesteście tacy bogaci?

Siwa, ja rozumiem, że Ty sobie imydż dziwny kreujesz, ale naprawdę nie uda
Ci się wmówić mi, że zmywarka jest w XXI wieku wyznacznikiem bogactwa. Nawet
w Polsce pod rządami PiSu.

Agnieszka

122. Data: 2006-02-06 18:52:15

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "on" <n...@v...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> żona uważa, że została źle wychowana przez mamę
> brakuje jej tego, że nie umie gotować itd.
> (...)
> głownie ja robie obiady :)

> prawie zawsze :)

A czy to nie jest tak, że żona jest nietykalna, bo nie umie gotować, etc..
a córka to już nie jest nietykalna i ma ręce do pracy zakasać?
I w związku z tym nie jest problemem wychowanie córki,
ale wychowanie Twoich obu Pań?
Na przykład : "dzisiaj obiad przygotowują dziewczyny, a tata
ogląda/gra/śpi/whatever".
Podobnie ze sprzątaniem, zmywaniem...
Bo jeśli nie wymagasz tego od żony - to IMO nie powinieneś
wymagać tego od córki - niby z jakiej racji?

> mam czekać do emerytury?
> mam wrażenie, że jak się w miare wcześnie
> nie nauczy, to bedzie poźniej trudniej
> poznałem w zyciu kilka "księżniczek" i nie chce takiej sam wychodować :)

j.w. wychowanie to proces w który muszą się zaangażować oboje
rodzice.

> nie mam zapału do prac domowych (delikatnie mówiac)

j.w. ;)
albo u Ciebie tego zapału jest za dużo - to też trzeba by przemyśleć.

Pozdrawiam,
Radek

BTW: czy wspominałem juz, że radzę kupić zmywarkę? :)))))))

123. Data: 2006-02-06 18:53:11

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:
> No każdy ma jak lubi. Ja lubię zmywarki, Ty lubisz patelnie żeliwne.

Alez alez, za szybko osadzasz, moja mila. Ja nic nie pisalam o
nieposiadaniu zmywarki, prawda? Pisalam jedynie o tym, ze nie wszystko
do tej zmywarki sie nadaje. Sa rzeczy ktore wlasnie lepiej sie maja po
potraktowaniu w zlewie.

> A na moich teflonowych patelniach jak wół stało, że w zmywarkach jak
> najbardziej można myć. Sprawdzałam specjalnie.

Tylko ze teflon zbyt czesto myty wlasnie w zmywarce po prostu sie niszczy.

> Miałam sprostować, ale po zastanowieniu postanowiłam odczekać i
> sprawdzić, kto się czepnie pierwszy. Wygrałaś ;-)

To nie chodzi o czepniecie sie, jedynie o to, ze w Waszym przypadku
wszystko najwyrazniej jest mozliwe. Rowniez mycie naczyn w pralce.
Kasia

124. Data: 2006-02-06 18:54:50

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> Przepraszam Agnieszko :[
> Czy w ramach zadośćuczynienia moge zorganizować zrzutke na zlew dla Was?

Możesz zainstalować brodzik dla swoich kotów. Wiem, że to nie to samo, ale
może przeżyjesz.

Agnieszka

125. Data: 2006-02-06 18:56:45

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje międzyludzkie
napisał(a):

> A jak sytuacja się nie uzdrowi, zmienić na Pacanea.

Whirpulia Pacanea, też ładnie.

puchaty

126. Data: 2006-02-06 18:57:36

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2006-02-06 19:25:09 w sprzyjających i niepowtarzalnych
> okolicznościach
> przyrody grupowicz *Anet* skreślił te oto słowa:

> Jak mnie mój ulubiony duet zainspiruje dam znać ;)
>

> --
> Lia

Chętnie skorzystam (duetu brak a chciałoby się)

Anet

127. Data: 2006-02-06 18:58:47

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> No jak to nie wiesz? Wysyłają malucha do łazienki, gdzie może umyć w wannie,
> brodziku, klozecie, bidecie lub ewentualnie w umywalce.

Wiesz, to juz nie o takie mycie malucha chodzi, co o przetarcie
krzeselka do karmienia dla malucha, wytarcie stolu, roznych dupereli,
ktorych moze nawet nie ma sensu kupowac w ilosciach hurtowych by zawsze
miec czyste cos tam dla malucha pod reka, bo w sumie zaraz z tego i tak
wyrosnie. U nas np na ostatnich podrygach sa komplety dzieciece z IKEI
- sztucce, taleze, miseczki i kubeczki. Przy dwojce dzieci byl okres,
ze ciagle cos bylo w uzyciu, i nawet do glowy by mi nie wpadlo dla
samego tego drobiazgu gonic na prawie pusto maszyne 3 razy dziennie a
juz tym bardziej nie wpadlam na to zeby te komplety kupowac podwojnie
(dla niezorientowanym w komplecie jest wszystkiego X6).

> A niemowlaka zawsze można potraktować jakimś ekstra programem ekstra
> zmywarki za >1.500 ;-)

No nie? ;)
Kasia

128. Data: 2006-02-06 19:01:41

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-06 19:41:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Agnieszka* skreślił te oto słowa:

> Możesz czym chcesz. Jeżeli uda Ci się w ten sposób udowodnić, że nie stać
> mnie na zlew za 100 zł...

Ale wiesz, musisz byc milsza... chociaz dziekuje sie należy za taki wkład w
pomoc ;)

> Nie chciałam. Tylko informowałam, że są zmywarki, które umyją patelnię.

Nie Aniołku Kolorowy, poinformowałaś ją, że ma rzęcha, a nie zmywarkę.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

129. Data: 2006-02-06 19:02:27

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-06 19:54:50 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Agnieszka* skreślił te oto słowa:

> Możesz zainstalować brodzik dla swoich kotów. Wiem, że to nie to samo, ale
> może przeżyjesz.

Brodzik dla kotów? Bez sensu, one maja wanne, i umywalke, i zlew...
Właściwie one mają już wszystko ;> Nie to co Wy ;)

130. Data: 2006-02-06 19:03:37

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-06 19:50:04 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach

Tak, kto wam projektował kuchnie? :]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

przebranie - puchatek
T-shirty
czytanie sylabami a całymi słowami
pokrowiec na fotelik