obowiązki dzieci w domu ...

371. Data: 2006-02-07 19:53:47

Temat: Re: obowiązki dzieci w domu ...
Od: "Axel" <a...@p...niespamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:dsamjr$5v6$1@news.mm.pl...
>W wiadomości <news:dsabfa$dcb$1@inews.gazeta.pl>

> A ja mam znacznie bardziej energooszczędny podgrzewacz przepływowy wody,
> niż zmywarkę.

Ale prad zuzywa, prawda? Wiec juz masz wiecej kosztow.

> No jasne.
> Zwłaszcza to wysokie zużycie prądu i ceny środków czyszczących zależne
> są od mojego zrozumienia instrukcji.

Oczywiscie. Jesli wstawisz jedna szklanke do zmywarki, nasypiesz pol kilo
proszku i wlaczysz najdluzszy program z najwyzsza temperatura, to co,
zmywarka bedzie winna? (to przyklad, nie bierz tego tak do siebie ;-)

> A dlaczego nie chcesz jednak przyjąć do wiadomości, że "niektóre typy
> urządzeń tak mają" i już?

Chwila. To trzeba bylo napisac na poczatku, ze macie g..., a nie zmywarke i
wszystko byloby jasne.
A nie tlumaczyc, ze zmywarki sa be.

> Trudno źle dobrać program, jeśli ma się jedynie dwa do wyboru.

Patrz wyzej. Moja ma 7 + jeszcze pare opcji przydatnych.

> Ja na trzy miesiące zmywania wydaję circa 10 zł, więc różnica jest chyba
> spora.

W % tak - bezwzglednie kwota ponizej zlotowki na zmywanie nie jest
oszalamiajaca. A zdecydowanie warta wielokrotnie wiecej, kiedy na przyklad
zamiast zmywac tone naczyn po imprezie, moge spokojnie dluzej pospac, a rano
zjesc sniadanie na czystym talerzu, nie patrzac na stos brudnych naczyn
(niedawno mielismy "duza" rocznice slubu i po raz kolejny docenilismy
zmywarke)

> Jest też opcja, że dostała ją w prezencie.

To tym bardziej przykre, ze ktos wydal kupe kasy, zeby dac byle co w
prezencie. Pewnie lepiej by sie kasa przydala.
A nie da sie sprzedac i dolozyc do czegos przyzwoitego, ew. wymienic na
szafke?

--
Axel

372. Data: 2006-02-07 19:58:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości
> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> Nie, no fantastyczne... tylko chcialbym uslyszec takie teksty od kogos,
> kto ma zmywarke, ale nie uzywa, bo woli sobie pozmywac recznie ;-P
> Moja zona mowi, ze nie wyobraza sobie teraz zycia bez zmywarki, mimo, ze
> to i tak ja zwykle zmywalem.

Może w tych chwilach/minutach/godzinach chciała Cię mieć właśnie dla siebie?
:-)

Qra

373. Data: 2006-02-07 20:04:20

Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie _lodówka_ tylko _supermarket_ ;)
> Ale zdaję sobie sprawę, że dla niektórych przetwory są sposobem
> na zasadniczą redukcję kosztów.
> Dla mnie jest to bezsensowna strata czasu.

Co ty wiesz o kosztach wlasnorecznie robionych przetworów? Wliczajac w to
oczywiscie roboczogodziny przetwórcy, jak najlepsze produkty, sloiki i nowe
zakretki (lub butelki, korki i korkownice ;) itp. Mysle, ze tu nie o
zasadnicza redukcje kosztó chodzi, ale np. o to, ze wlasnorecznei zrobione
ogórki zrobone na wodzie z wlasnej studni calkiem inaczej smakuja niz takie
kupowane w plastikowym woreczku w supermarkecie. Wlasne soki z malin tez
robi sie dla ich smaku :> Pozbieral bys malinki nawet z wlasnych krzaczków
przez godzine ;) A i wlasne wino niekoniecznie ma zastepowac to ze sklepu,
caly urok polega na tym, ze jest wlasne, nei wiesz?

Pozdraiwma - Ula

374. Data: 2006-02-07 20:17:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@z...net> napisał w wiadomości
> Możesz naświetlić mi Swój tok rozumowania?
> Postawiłem tezę, że "jeżeli by mnie było stać, też bym zapłacił
> pomocy domowej, żeby prała, sprzatała, gotowała etc. - nie zawracałbym
> sobie tym głowy"
> Ty na to coś o kanalizacji - możesz dokładniej?
> Bo nie rozumiem dokładnie...

Żeby skutecznie i sprawnie korzystać ze zmywarki, musi być skuteczna i
sprawna kanalizacja*

*wersja dla zlewowiczów:
Żeby skutecznie i sprawnie korzystać ze zlewu, musi być skuteczna i sprawna
kanalizacja.

Pasi? ;-D

Pozdrawiam
Qra

375. Data: 2006-02-07 20:38:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Axel" <a...@p...niespamuj.com> napisał w wiadomości
> "Nixe" <n...@f...peel> wrote in message

> Czytalem - to nie to samo. Ty nie zmywasz w zmywarce, bo zle myje i drogo,
> a nie dlatego, ze lubisz recznie.

I za chwileczkę i za momencik taki się epitecik ukręci:
"Ty to w zmywarce nie zmywasz!"

Qra

376. Data: 2006-02-07 20:45:08

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> "Lozen" <i...@n...spam.hotmail.com> wrote in message

> moze daj jeszcze na msze?? ;)))

W moim "kosciele" pieniedzy nie przyjmuja.
Kasia

377. Data: 2006-02-07 20:46:27

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> A skąd, naprawdę dziwi mnie fakt, że są jeszcze ludzie, którzy - zwłaszcza z
> wyboru - mogą zmywarki w domu nie mieć.

No zobacz. Taki wynalazek, ze nawet zlewa nie trzeba, a tu nie chca. :-/
Kasia

378. Data: 2006-02-07 20:48:43

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> A czytałaś cały wątek? ;-)

Doczytałam podwątek o łazience ... hmm ...

Aga

379. Data: 2006-02-07 20:50:12

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dsatsd$bn2$1@inews.gazeta.pl>
Axel <a...@p...niespamuj.com> pisze:

> Ale prad zuzywa, prawda? Wiec juz masz wiecej kosztow.

Jeszcze raz:
Gdy zmywałam naczynia ręcznie (wodę podgrzewał podgrzewacz) to zużywałam
ileś tam kW prądu.
Gdy zmywałam naczynia w zmywarce (wodę podgrzewała grzałka zmywarki) to
zużywałam ileś razy więcej kW, niż w pierwszym przypadku.

> Oczywiscie. Jesli wstawisz jedna szklanke do zmywarki, nasypiesz pol
> kilo proszku i wlaczysz najdluzszy program z najwyzsza temperatura,
> to co, zmywarka bedzie winna?

Ale zdajesz sobie sprawę, że tak jednak nie robiłam? :)

> Chwila. To trzeba bylo napisac na poczatku, ze macie g..., a nie
> zmywarke i wszystko byloby jasne.
> A nie tlumaczyc, ze zmywarki sa be.

Ja nigdzie nie napisałam, że zmywarki są generalnie be.
Wyjaśniałam jedynie dlaczego uważam, że zmywanie ręczne bywa lepsze,
ekonomiczniejsze, wydajniejsze, niż mycie w zmywarce.

> A nie da sie sprzedac i dolozyc do czegos przyzwoitego, ew. wymienic
> na szafke?

Już pisałam Marchewce, że myśleliśmy o tym, ale z różnych przyczyn nie
wdrożyliśmy planów w życie.

--
PozdrawiaM

380. Data: 2006-02-07 20:52:33

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie o to chodzi! Dziekuje Ewo, ze to napisalas :)

> Strasznie się tych kosztów uczepiłeś.

Kosztow i oszczedzania czasu. I o co chodzi z organizowaniem czasu dla
innych poprzez sugerowanie ile to oni czasu niepotrzebnie traca na to
czy sramto.
Kasia

przebranie - puchatek
T-shirty