obowiązki dzieci w domu ...

291. Data: 2006-02-07 10:54:26

Temat: Re: obowiązki dzieci w domu ...
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Radek" <r...@o...pl> napisał

> Komu?

Tobie. W ogóle nie odniosłeś się do meritum.
Ale zasadniczo przestaje mnie to dziwić.

M.

292. Data: 2006-02-07 10:58:48

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek <r...@o...pl> napisał(a):

> _po_Twoim_gotowaniu_ ?????

Nie lubie gotowac, więc gotuję raz na tydzień. Zlewozmywak oparty o
piecyk gazowy likwiduję w 30 minut. Ostatnio załozyłam się z matką,
więc wiem.
Na codzień po obiedzie zmywam garnek, dwa słoiki, trzy talerze i
sztućce. To nawet mniej niz 10 minut zajmuje...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

293. Data: 2006-02-07 11:01:13

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <M...@b...pl> napisał

> Mam akurat całkiem wypasioną i niestety całkiem drogą zmywarkę i muszę
> przyznać, że nie zmywa wszystkiego. Zaschniętego żarcia z talerza nie
> chciała niemiecka wieśniara zmyć.
> A w ogóle to jednak sądziłam, że zmywarka uwija się sprawniej. U nas mycie
> w programie 'auto' trwa 2 godziny, jakieś kolejne 2 - suszenie, a i tak
> jest woda na naczyniach.

To nie nasza wina, że jesteś taka nieporadna i Twoja zmywarka myje tak długo
i tak niedokładnie.
Pewnie po prostu nie przeczytałaś instrukcji.

PozdrawiaM ;-)

294. Data: 2006-02-07 11:11:02

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:ds9tvs$b7m$1@news.onet.pl...

> A w ogóle to jednak sądziłam, że zmywarka uwija się sprawniej. U nas mycie
> w programie 'auto' trwa 2 godziny, jakieś kolejne 2 - suszenie, a i tak
> jest woda na naczyniach. Ale to jakby OT jest...

A tu mnie zaskoczyłaś. U mnie "najcięższy" program trwa 1,5 godziny z
suszeniem.
Te najkrótsze trwają coś koło 40 min, musiałabym sprawdzić.

Agnieszka

295. Data: 2006-02-07 11:12:47

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> To nie nasza wina, że jesteś taka nieporadna i Twoja zmywarka myje tak
> długo i tak niedokładnie.
> Pewnie po prostu nie przeczytałaś instrukcji.

No, kurka, pewnie ją jakoś niejasno przetłumaczyli. ;-)
A jest to jedyna instrukcja, którą przeczytałam, bardzo dokładnie, zresztą.
Mam jeszcze z pół pudła innych do nadrobienia.
I.

296. Data: 2006-02-07 11:16:28

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Nixe"
<n...@f...peel> mówiąc:

>Czy jeśli samochód dużo pali, to znaczy, że jego właściciel nie zna się na
>obsłudze samochodu?

Akurat ten przykład to nie do końca dobrze wybrałaś, bo obsługa
samochodu (a właściwie styl obsługi) może mieć wiele do zużycia paliwa.

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

297. Data: 2006-02-07 11:18:18

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Nixe"
<n...@f...peel> mówiąc:

>Kup sobie drugą i też trzymaj w niej soki, jeśli tak bardzo mi zazdrościsz.
>Widzę, że nie możesz przeboleć faktu, że nie każdy potrzebuje zmywarki do
>szczęścia.

Ja to se myślę, że zacznę używać siga dziesięciolinijkowego...

Agnieszka

298. Data: 2006-02-07 11:20:18

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza puchaty

>Nie kumasz czy oczy mydlisz?

Pianę biję.

>A propos - mąż już wrócił, czy wciąż wszystko sama musisz zmywać?

No właśnie nie - grabieży rubieże, a ja nie czniam naczyń i zła zmywam.

Agnieszka (co se kiedyś zmywarkę kupi, bo zmywać nie lubi)

299. Data: 2006-02-07 11:23:45

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Małgorzata Krzyżaniak
<z...@t...eu.org> mówiąc:

>Przebóg, poznał mnie[1].

Ej, tu dzieci są.

Agnieszka (wiem, iksnięte, ale przyszłość narodu nie zasypia gruszek w
śniegu i eksploruje podgłówki)
(śnieg, więcej śniegu!)
(i jeszcze)
(^%%^$)

300. Data: 2006-02-07 11:24:08

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Akurat ten przykład to nie do końca dobrze wybrałaś, bo obsługa
> samochodu (a właściwie styl obsługi) może mieć wiele do zużycia paliwa.

Ale i tak wiadomo, o co chodzi :)

PozdrawiaM

przebranie - puchatek
T-shirty