obowiązki dzieci w domu ...

391. Data: 2006-02-07 21:29:55

Temat: Re: obowiązki dzieci w domu ...
Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Natomiast noże
> typu obieraki, koziki (czy jak je tam zwą), noże do mięsa, obojętnie
> jakiej miałam jakości, zawsze mi się "dzięki" zmywarce bardzo szybko
> tępiły - zwrócił mi na to uwagę "domokrążący ostrzyciel noży", że to
> może być od tego.

Wiesz, dla mnie wlasnie Radek z Agnieszka kojarza sie z taka para
domokrazacych handlowcow ;)

> Nie wiem jakie noże kupują Agnieszka z Radkiem, ani
> jakie mają kuchenne zwyczaje, w każdym razie ja wolę te kilka noży umyć
> ręcznie niż odkładać na kupkę naczynia do mycia w 30st.

Tym bardziej jezeli nie posiada sie zlewu - gdzie je odkladac? ;)))
Kasia

392. Data: 2006-02-07 21:31:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sabada napisał(a):

> moich ostrych noży,
> tego się nie myje/nie płucze w zmywarce.

_Moich_ ostrych noży się nie myje w zmywarce i nic nikomu do tego ;-).

Pisałam już o tym, tepią się.

Pozdrawiam
Ewa

393. Data: 2006-02-07 21:32:59

Temat: Re: OT - patelnie; było: RE: obowiązki dzieci w domu ...
Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> No, ładne kółeczko... :-)

Prawda? Ile to sie nawzajem od siebie uczymy? :)

> Jezu, jak dobrze, że czytuję takie bzdury także, jak ten wątek (bez
> obrazy) - dzięki temu tknęło mnie, coby sprawdzić, czy moje paletachy
> można myć w zmywarce.

Ja z rytmu wypadlam, w tej chwili te wieksze po prostu omijam, ale ten
tak jakos fajnie sie rozwinal, no wstyd bylo nie czytac ;)

> Rozważałam żeliwne, jednak za ciężkie jak dla mnie (choć moje obecne też
> nie za lekkie są)... Sądziłam też, że żeliwne są drogie, ale właśnie
> sprawdziłam i okazuje się, że cena podobna do tych moich...

U nas sie sprawdzaja, fakt, ze jedna reka wieksza niewiele sie zrobi ;)
ale jak ze wszystkim - kwestia przyzwyczajenia. Mozna uzywac zeliwne,
a mozna i kuchnie bez zlewozmywaka miec ;P

> Chyba wymontuję... ;-)

W dziennym pokoju wystaw, niech znajomi podziwiaja wynalazek poprzednich
stuleci i przekonaja sie, jak bardzo postepowi jestescie ;P
Kasia

394. Data: 2006-02-07 21:34:45

Od: "Sabada" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> _Moich_ ostrych noży się nie myje w zmywarce i nic nikomu do tego ;-).
>
> Pisałam już o tym, tepią się.
> Pozdrawiam
> Ewa

-to opinia obiegowa, czy sprawdzałaś przed i po?

395. Data: 2006-02-07 21:42:27

Od: oshin dorota bugla <oshin@no_spam.engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak napisał(a):
> Ja to se myślę, że zacznę używać siga dziesięciolinijkowego...

Nie, nie, nie. Nieodmiennie mnie cieszy ten tekst Kijewskiego, który
masz w sigu. Przypomina mi też pierwsze zderzenia z juznetem, czyli w
moim przypadku z prz ;))))

--
oshin, co się plącze po juznecie już kilka lat ;>

396. Data: 2006-02-07 21:42:31

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> I nie mów proszę, że nie macie tego zlewu tylko i wyłącznie z wyboru,

Może mieli do wyboru zlew albo zmywarka bo oba się nie zmieszczą?
Zawszeć to wybór...

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

397. Data: 2006-02-07 21:44:49

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> Ładnie nadinterpretujesz, tylko nie wiem po co.

Przeczytaj swoj cytat. Skoro Tobie problemem jest mycie naczyn, ktorych
i tak sama recznie nie myjesz, po malych dzieciach, to dlaczego dziwisz
sie, ze ktos moze ocenic takimi samymi kategoriami Wasze podejscie do
prania, gotowania, higieny i wielu innych czynnosci?

> Co złego widzisz w tym, że dzieci mają swoje naczynia i ich używają, a nie
> łapią się za co popadnie?

Tak krzyczecie o maszynie do zmywania i postepie, o XXI wieku, a
jednoczesnie macie podejscie niemalze IX wieku w kwestii czystosci
naczyn. Ja rozumiem ze wowczas nie bylo plynu do naczyn, ale jak Wy to
sobie tlumaczycie?

> I co to ma wspólnego z jedzeniem albo brudzeniem ubrań?

To co Wy sobie cenicie najbardziej: oszczednosc czasu.

> Naprawdę uważasz, że albo człowiek się dobrowolnie decyduje na 18 lat
> nieprzerwanego sprzątania i zmywania, albo nie powinien mieć dzieci? A nie,
> przepraszam, 10 lat, bo potem zaprzęgnie do zmywania dziecko - ja się
> poświęcałem przez 10 lat, to następne 8 możesz ty...

Czy my w tej chwili mowimy o 18 letnich dzieciach, o 10 letnich, czy
moze jednak o Twoim wlasnym przykladzie i zdaje sie 2 czy 4 latkach?

> Nie ma czego. Dzięci by chętnie robiły różne rzeczy. Co nie znaczy, że im
> się na to pozwala.

Pewnie. Niech pija z zaplesnialych kubeczkow. Plan mycia dzieciecych
naczyn jest w sobote, od srody zostalo tylko pare dni, nic im nie
zaszkodzi :/

> Nie są nauczone. Tak samo jak nie są nauczone żucia jednej gumy przez całą
> klasę, a zdarza im się. Niektórym i czasami. Bo dzieci tak mają.

To zdecyduj sie czy sa nauczone czy nie? Moment wczesniej pisalas, ze
musieliscie dzieci nauczyc, zeby zbyt wiele naczyn wokol nie uzywaly, a
teraz mowisz ze nie sa nauczone. Scenariusz Wam sie pomylil?

> A tu to już sama sobie dopisujesz teorie.

Nie. Wyciagam wnioski na podstawie Waszych wypowiedzi.

> 2x dziennie. Czasami 3x.

I tego kubeczka dzieci przy okazji nie mozesz wrzucic czesciej niz raz w
tygodniu?

> Fakt, że używamy jednorazowych opakowań nie
> implikuje jeszcze, że jemy na gazecie. A dzieci nie oszczędzają na
> szklankach, tylko nie chce im się po każdym łyku soku biec po następną.

Siur ze tak. Nic nie oszczedzaja. Nic a nic. Nie zostaly nauczone,
nikt im nic nie mowil o tym by nie brudzic zbyt wiele naczyn na raz, a w
ogole to zaraz sie okaze ze kazdy ma swoja szklanke czy kubeczek i tylko
ta Lozen ma jakas nadwyraz pobudliwa wyobraznie :/

> Aha, a na koniec rzucimy górnolotnym słowem i dyskutanta uwazamy za
> zgnojonego. Miłego życia.

Ja nic nie rzucalam, i nikogo nie gnoje, tylko pytam powaznie. Jak sie
takie podejscie ma do Waszego zycia w postepowym XXI wieku?
I przy okazji jeszcze jedno pytanie: czy przyjmujecie gosci w wiekszych
ilosciach? I jak sobie radzicie jezeli naczyn jest wiecej niz pojemnosc
maszyny?
Kasia

398. Data: 2006-02-07 21:46:26

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:

> Dokładnie 2 lata, 7 miesięcy, 11 dni, 7 godzin i 49 minut ;-)

U nas dokladnie to 2 lata, 7 miesiecy, 5 dni, 21 godzin i paru
(doslownie paru) minut ;)
Kasia

399. Data: 2006-02-07 21:48:29

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Ożesz... to się na pewno nie zmieszczę :-)

Ale mniej wiecej bedziesz miala dobra roznice wieku. Najwazniejsze zeby
sie roznicy 5 lat nie dorobic. Zdecydowanie za dlugo.

> Zresztą mam spore widoki na babciowanie, więc nie wiem, czy mi się opłaca
> jeszcze jedno matkowanie.. hehe

No nie mow, zes taka stara ;))) Zreszta w dzisiejszym postepowym XXI
wieku mozesz sobie dziecko donosic w wieku 60-paru lat ;P
Kasia

400. Data: 2006-02-07 21:48:43

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Axel napisał(a):

> Nooo, sprobuj umyc naczycia w zlewie w okolicznosci braku tak zwanej wody w
> kranie.
> To o czyms swiadczy?

O tym że zmywarka tez nie działa jak nie ma wody?
:)

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*
http://profiles.yahoo.com/elske_2003

przebranie - puchatek
T-shirty
czytanie sylabami a całymi słowami