obowiązki dzieci w domu ...

281. Data: 2006-02-07 10:05:13

Temat: Re: obowiązki dzieci w domu ...
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <M...@b...pl> napisał

> A nie myśleliście, by ją po prostu sprzedać i w to miejsce wstawić
> zwyczajną szafkę?

Owszem, ale to jest sprzęt do zabudowy i niewiele jest chętnych na taką
opcję.
Zwłaszcza biorąc pod uwagę wiek i zużycie zmywarki.
Poza tym ona mi nie przeszkadza swoją obecnością :)

M.

282. Data: 2006-02-07 10:07:06

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Radek" <r...@o...pl> napisał

> W GG jest taka buźka - główka waląca głową w mur.

I znów jak zwykle zabrakło sensownych argumentów?

M.

283. Data: 2006-02-07 10:20:29

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> "Radek" <r...@o...pl> napisał

> I znów jak zwykle zabrakło sensownych argumentów?

Komu?
Sorki - miało być EOT
R.

284. Data: 2006-02-07 10:28:14

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja wierzę. W końcu manie zmywarki to konieczna konieczność.

Tylko dla poniektórych konieczność.

> A w końcu kogo to, do czego się ją używa.

Mnie nic do tego, jasne. Jedynie mnie to dziwi.
"A w końcu kogo to, co czego się umywalki w łazience używa?"
I.

285. Data: 2006-02-07 10:40:30

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> znow to samo. zaraz zaczne myslec, ze dla Ciebie kazda czynnosc,
> np ubranie czapki wymaga studiow wyzszych ;))

"ubranie czpki" studiów nie wymaga, ale bujnej wyobraźni i owszem. I zalicza
się raczej do rozrywek niż do obowiązków ;-).

pozdrówka
Karolina

286. Data: 2006-02-07 10:42:37

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:ds9sif$5ui$1@news.onet.pl...

> Tylko dla poniektórych konieczność.

Żadna konieczność. Ułatwienie sobie życia. W przypadku autora posta
inicjującego wątek, całkiem spore. Jeżeli nie można liczyć na żonę (dziwne,
ale to nie moja sprawa), a córka nie widzi powodu, dlaczego matka ma
siedzieć na kanapie, a ona zapitalać w kuchni (wcale się jej nie dziwię), to
pozostaje albo samemu dać się uwiązać (dla mnie to by był masochizm, ale to
nadal nie moja sprawa), albo spróbować inaczej (wbrew pozorom są na rynku
zmywarki, które jednak zmywają, a nie robią za szafkę na soki).

Agnieszka

287. Data: 2006-02-07 10:51:24

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ds81t4$e92$1@inews.gazeta.pl>,
Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> wrote:

> suchy kot. przed oddaniem obiecuje wyprac w zmywarce na programie
> energooszczednym :)

Suchym nie wolno, bo ładunki na szybie zostaną.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

288. Data: 2006-02-07 10:51:26

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> W XXI wieku takie rzeczy to wypadałoby mieć w tzw pomieszczeniu
> gospodarczym. Pralka i suszarka w łazience, fuj.

W 15m2 salonie łazienkowym z jacuzzi to wręcz nie wypada, zgrzyt estetyczny
jak diabli.

--
JoP

289. Data: 2006-02-07 10:52:27

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
> wiadomości news:ds9sif$5ui$1@news.onet.pl...
>
> Żadna konieczność. Ułatwienie sobie życia.

Zgadzam się i nie zamierzam polemizować. Nie wszyscy jednak widzą w tym
wygodę i to też jestem w stanie zrozumieć, choć nie przychodzi mi to łatwo.

> (wbrew pozorom są na rynku zmywarki, które jednak zmywają, a nie robią za
> szafkę na soki).

Mam akurat całkiem wypasioną i niestety całkiem drogą zmywarkę i muszę
przyznać, że nie zmywa wszystkiego. Zaschniętego żarcia z talerza nie
chciała niemiecka wieśniara zmyć.
A w ogóle to jednak sądziłam, że zmywarka uwija się sprawniej. U nas mycie w
programie 'auto' trwa 2 godziny, jakieś kolejne 2 - suszenie, a i tak jest
woda na naczyniach. Ale to jakby OT jest...
I.

290. Data: 2006-02-07 10:53:03

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@z...net> napisał

> wbrew pozorom są na rynku zmywarki, które jednak zmywają, a nie robią za
> szafkę na soki

Kup sobie drugą i też trzymaj w niej soki, jeśli tak bardzo mi zazdrościsz.
Widzę, że nie możesz przeboleć faktu, że nie każdy potrzebuje zmywarki do
szczęścia.

M.

przebranie - puchatek
T-shirty