obowiązki dzieci w domu ...

611. Data: 2006-02-08 15:34:52

Temat: Re: obowiązki dzieci w domu ...
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:dsd2q8$kc0$1@news.onet.pl...
> czy przebilam Cie w uwagach do Ciebie na temat palniecia glupoty,
> razniecia glupa, a potem wycofywania sie raczkiem, ze zle cos
> powiedzialas??

Stanowczo tak.
I. (rżnąca czasami głupa bardzo celowo)

612. Data: 2006-02-08 15:35:51

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lila" <H...@H...Com> wrote in message

> Bo Radek napisal, ze uwaza robienie czegos wlasnymi
> rękami za anachronizm, chociaz chcialby zeby jego dzieci cos umiały robic.

wystarczy, ze beda wlasnymi rekami umialy pracowac, zeby
potem wlasnymi rekami kupic sloik z zupa, i go odkrecic,
a potem wlasnymi rekami zjesc ta zupe, a nastepnie wlasnymi
rakami wyrzucic ten sloik, talerz zapakowac do zmywarki,
a potem wlasnymi rekami zapakowac plecak i pojechac
na rower.
Jak ktos chce robic wlasnorecznie doslownie wszytsko i to lubi,
to jak pisal Radek, prawie to jak hobby, to ok ale jesli tego nie lubi, i
"traci" czas na wyrob konfitur, to szkoda czlowieka ;))

iwon(k)a

613. Data: 2006-02-08 15:38:35

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:dsc4fv$1lld$1@news.mm.pl...

> Wiesz, jakoś nie sądzę.

to mnie nie dziwi, zwykle belki w oku sie nie widzi ;)))

iwon(k)a

614. Data: 2006-02-08 15:41:54

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> wrote in message
> Wiesz, też z takiego założenia zawsze wychodziłam. Dopóki nie zaczęłam
> dostawać od teściowej różnych takich, a to sok malinowy, aroniowy,
> porzeczkowy, a to paprykę, buraczki, a to własnoręcznie robione wędliny.
> I wiesz co? Postęp postępem, ja tam wolę aronię z krzaczka, wiśnie z
> drzewka a kiełbasę z mięsa, nie ze środków konserwujących.

to ja tez wole dostawac :)

iwon(k)a

615. Data: 2006-02-08 15:47:36

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <M...@b...pl> wrote in message

> Stanowczo tak.

nie spodziewalam sie innej odpowiedzi.

> I. (rżnąca czasami głupa bardzo celowo)

alez wszyscy o tym wiemy, to Twoja taktyka na kompromitacje.

iwon(k)a

616. Data: 2006-02-08 15:51:35

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dsd29b$ib8$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> jesli dzieci maja w glebokim powazaniu pomoc w domu/rodzicom
> zaczy ze nakladanie obowiazkow niewiele zmieni w zakresie
> "egoista/len".

A co w takim razie wg Ciebie może zmienić taką postawę?

--
PozdrawiaM

617. Data: 2006-02-08 15:55:53

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Skarbowy by nie miał co zbierać po wkroczeniu Sanepidu ;> Wredni oni
> są, oj wredni :)

Kto pierwszy, ten lepszy;-)
Justyna
GG 6756000

618. Data: 2006-02-08 15:58:40

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dsd2da$iq0$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> bo zaciekle bronisz narzucanie ich. widac, nie dziala inaczej.

Po prostu w odróżnieniu od Ciebie nie widzę niczego złego w takim
postępowaniu.
Zwłaszcza, że u wielu osób (w tym u mnie) ono działa i nigdzie nie
napisałam, że jest inaczej.
Nie widzę też niczego złego w metodzie Miranki (czy też Twojej) do momentu
stwierdzenia "ale jeśli dziecko nie chce, to niech (nic) nie robi". Bo takie
postawienie sprawy jest dla mnie nonsensowne i wyjaśniłam już dlaczego.

> to chyba jasne.

Co jest dla Ciebie jasne, bo nadal nie wiem.

> nie wyrywam

Zacytowałaś niekompletny fragment zdania powodując zmianę jego znaczenia.
A przy tym zasugerowałaś, że piszę o swoich dzieciach, choć nijak nie można
wysunąć takich wniosków na podstawie tego, co pisałam.

--
PozdrawiaM

619. Data: 2006-02-08 16:06:17

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:dsd4fh$18il$1@news.mm.pl...

> Po prostu w odróżnieniu od Ciebie nie widzę niczego złego w takim
> postępowaniu.

ja tez nie widze niczego zlego o ile dziecko sie nie byntuje.
uwazam, iz sa czesto niepotrzebne.

> Zwłaszcza, że u wielu osób (w tym u mnie) ono działa i nigdzie nie
> napisałam, że jest inaczej.

to przyjmij do wiadomosci, ze inne sposoby tez dzialaja.

> [...]
> dlaczego.

> Co jest dla Ciebie jasne, bo nadal nie wiem.

to nie robi :)) (teoria)

> Zacytowałaś niekompletny fragment zdania powodując zmianę jego znaczenia.

tak go odczytalam(zrozumialam) sorry.
dla mnie jest to abstrakcja o czym piszesz bo NIC nie robic, to
znaczy i do szkoly nie chodzic.

> A przy tym zasugerowałaś, że piszę o swoich dzieciach, choć nijak nie
> można wysunąć takich wniosków na podstawie tego, co pisałam.

bo Ty zaczelas wyciagac moje i miranki dziecko pod tablice.

iwon(k)a

620. Data: 2006-02-08 16:07:51

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:dsd429$vdc$1@news.mm.pl...
>W wiadomości <news:dsd29b$ib8$1@news.onet.pl>

> A co w takim razie wg Ciebie może zmienić taką postawę?

cale podejscie w wychowaniu dziecka. bo nalozenie odgorne
obowiazkow, sprowadzi sie ew do " wiezienia" , z ktorego jak
tylko dziecko wyfrunie, a wyfrunac bedzie chcialo jak najszybciej,
dalej bedzie leniem i egoista.

iwon(k)a

przebranie - puchatek
T-shirty