obowiązki dzieci w domu ...

71. Data: 2006-02-06 16:26:30

Temat: Re: obowiązki dzieci w domu ...
Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
news:373g5ej3ux35.dlg@iska.from.poznan...

> Wiesz, taki zlewik to pewnie max 100 zł, bierzecie w ratach, rata max 10
> zł
> na miesiac. Powinniście dać rade.

Nie wiem, jak doszłaś do tego, że sprawa rozbija się o cenę zlewu, ale
gratuluję wnioskowania.

Agnieszka

72. Data: 2006-02-06 16:34:24

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał
| Dlaczego? Moja 7.5 latka czasem zmywa a i Jaśkowi się zdarzyło wymyć parę
| szklanek (musiałam tylko poprawić płukanie)

Bo ja na punkcie kuchni mam małego hopla - i dopóki sama jej nie wysprzątam
uważam iż jest wiecznie brudno :) To jest chorobliwe i powinno się leczyć
wiem - ale ja nawet krzywo patrzę na osoby które chcą mi umyć naczynia.
Wiesz, jedni nie pozwalają ruszać swojego komputera inni komórek - ja nie
lubie jak mi ktoś sprząta kuchnie.

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

73. Data: 2006-02-06 16:34:53

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2006-02-06 17:13:50 w sprzyjających i niepowtarzalnych
> okolicznościach
> przyrody grupowicz *Agnieszka* skreślił te oto słowa:
>
> Aaaaa, niektórzy mają tzw kuchnię otwartą na living-room, a Wy na
> łazienkę...
> Dość nowatorskie, nie powiem.
> Moge spytac jak się bierze relaksująca kąpiel kiedy własnie dusi się
> kapusta?

Próbuj dalej.

A.

74. Data: 2006-02-06 16:37:08

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał
| 5-latek - samodzielna higiena,

eemmm mycie zębów też ? ;)
O właśnie mam pytanie - chociaż nie wiem czy Jasiek nosi - nakłada on sam
sobie rajstopy ? ( ew. obcisłe getry ? )

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

75. Data: 2006-02-06 16:39:52

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-06 17:26:30 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Agnieszka* skreślił te oto słowa:

> Nie wiem, jak doszłaś do tego, że sprawa rozbija się o cenę zlewu, ale
> gratuluję wnioskowania.

Już Ci pomagam to zrozumieć.
Radek przyznaje racje, że bieganie do łazienki z warzywami jest obrzydliwe.
Radek przyznaje, ze brak zlewu w waszej kuchni to rozwiazanie tymczasowe.
Radek już się cieszy, że za kilka lat ten zlew się pojawi.
Jesli sie czegos chce, uwaza jednak za potrzebne, a nie ma sie tego - musi
chodzić o finanse ;>
A jak sie dołoży do tego fakt, ze w tym watku oboje wykazaliście 'lekkie'
zafiksowanie na punkcie portfeli innych - to na pewno chodzi o finanse :]

Mam nadzieje, ze pomogłam Ci zrozumieć własnego meża i jego utajone do tej
pory potrzeby ;>

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

76. Data: 2006-02-06 16:40:28

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-06 17:34:53 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Agnieszka* skreślił te oto słowa:

> Próbuj dalej.

Eeeee, nie poddawaj sie... Zostaliscie z Radkiem obstawieni na zabawniejszą
parę trolli dzisiejszego wieczoru ;>

77. Data: 2006-02-06 16:48:14

Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Patrz co komentujesz.
> Rozmowa była _o_zmywaniu_naczyń_ .

W tej chwili rozmowa jest o tym, do czego potrzebny jest zlew w kuchni.
Wiesz, ja przez dlugi czas "na wsi" mialm zamiast zlewu miske i tez sobie
radzilam, ale po co zapierac sie , ze sa czynnosci, do których ten zlew sie
przydaje?

Pozdraiwma - Ula

78. Data: 2006-02-06 16:51:46

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@z...net> napisał(a):

> Trzeba było nie
> brać tego tak dosłownie i kupić trochę droższą... Taka za >1500 zł umyje i
> patelnię po jajecznicy i przypalony garnek po bigosie, i blachę po zbyt
> długo pieczonej pizzy.

A taka za 2000 ma opcję płukania ziemniaczków i odlewania makaronu?
Bo rece podczas prac kuchennych to tylko cieniasy mają potrzebę umyć.

--
s i w a
cienias

79. Data: 2006-02-06 16:53:45

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-06 17:51:46 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *siwa* skreślił te oto słowa:

> A taka za 2000 ma opcję płukania ziemniaczków i odlewania makaronu?
> Bo rece podczas prac kuchennych to tylko cieniasy mają potrzebę umyć.

Może używają jednorazowych, chirurgicznych rękawiczek ;>

80. Data: 2006-02-06 16:55:39

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek <r...@o...pl> napisał(a):

> Patrz co komentujesz.
> Rozmowa była _o_zmywaniu_naczyń_ .

Nowy jesteś i nie widziałeś jeszcze wątka dygresyjnego?
Komentuję to:
> Posiadanie zlewu w kuchni jest wtedy zbyteczne - _serio_serio_.
> Jeśli masz obawy, że to i tak trzeba opłukać, albo coś w tym guście...
> zapomnij - zmywarka zmywa za Ciebie wszystko.
z Twojej wypowiedzi Message-ID: <ds773p$mhm$1@nemesis.news.tpi.pl>
Jeśli faktycznie płuczecie ziemniaczki w brodziku to w sumie cieszę
się, że się nie zapraszamy na obiadki.

--
.:: JID:s...@j...org ::.

przebranie - puchatek