oczyszczanie organizmu

41. Data: 2006-08-03 04:27:04

Temat: Re: Re[2]: oczyszczanie organizmu
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> szkodliwosci spozywanego tluszczu na owlosienie(to na glowie), bo te dwa
> przypadki o ktorych wspomnialas sa ... zalosne!

> a wiec to tak "wyszukujesz " swoje "linki" !!!! no to wiele wyjasnia. Czy Ty
> w ogole czytalas to co "wrzucilas" w linku? cos mi sie zdaje ze nie :)

> o czym Ty w ogole mowisz, akurat w tym poscie, ktory z takim poswieceniem
> wyszukalas, mowie o SWOICH doswiadczeniach i niczego o innych (tj np
> Tobie), czyzby problemy ze zrozumieniem tak prostych tekstow?

> wiem ze Ty masz ogromne doswiadczenie w rozmowach z "psy", tylko ze to byl

...nalozyles kretynie celowo na siebie dwa posty, aby co udowodnic konkretnie?
...to jest w/g ciebie normalna dyskusja o dietach?

Link ktory tu podajesz pochodzi z innego mojego postu zamieszconego w tym
watku i tekst prawdziwy jest taki:

http://glinki.com/?l=cxe55w

Po**balo cie juz do reszty debilu? Nie rob CHLEWA z tej grupu.

.. klinton , dlaczego nie zwrocisz uwagi temu spamerowi aby sie uspokoil?

-----
Jeff

42. Data: 2006-08-03 05:28:09

Temat: Re: oczyszczanie organizmu
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:ear1rj$qau$1@inews.gazeta.pl...

> Wiesz, troche dziwie sie, ze oberwalo sie akurat Are za "u kogo przewazaja
> emocje nad rozumem", a nasza grupowa gwiazda Andrzej Czyz vel Roch
> Kowalski dalej w spokoju wyzywa sobie ludzi od mordercow, pedalow i
> pedofili. To Cie nie razi, jak rozumiem, bo Cie osobiscie nie dotyczy?

Akurat posty tej grupy sledze od niedawna wiec nie wiem kto gorszy, a nie
mam czasu na dokladne sledzenie i szperanie w archiwum.
Po drugie nie jestem niczyim adwokatem, bede pisac tam gdzie sama uznam za
sluszne.

--
ewka

43. Data: 2006-08-03 05:34:49

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
eartuo$onl$...@i...gazeta.pl...
> kretynie konkretnie?
> Jeff

to jest tzw "kulturalny "sposb dyskusji wjakim specjalizuje sie Jeff-owa i
Arus. Nic nowego, trwa to od lat. Ciekawe co tym razem spowodowalo
eksplozje Jeff-owej. Nacisnalem tam gdzie boli? :)))

Jurek

44. Data: 2006-08-03 05:40:40

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Moze popatrz jaki swinski post ten opty_byt tutaj nie tak dawno napisal:
> http://glinki.com/?l=3ict38

Bardzo prosze nie wysylaj mi linkow do waszych dyskusji poniewaz nie bede
sie na ten temat wypowiadac, nie znam sytuacji, ktora Was zmusza do
rywalizacji i ta sprawe zostawiam tylko Wam.

> hmmm...chcialbym cie jeszcze zapytac dlaczego uwazasz, ze post Are jest na
> poziomie "chlewa",

Wcale nie napisalam, ze jego post jest na poziomie "chlewu", tylko ze nie
bede sie znizac do poziomu, do ktorego jak nazwal ogolnie zmierza grupa, a
to spora roznica.

--
pozdr,
ewka

45. Data: 2006-08-03 05:48:41

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> a écrit dans le message de news:
earjn9$bfn$...@i...gazeta.pl...

> Ewo,.....musze powiedziec, ze troche mnie dziwi fakt, ze taka madra jak ty
> kobieta,

najpierw troche "kadzidla" ;)

>szuka poparcia u osobnika ktory wraz z kilku innymi opty_bytami,
> robi wlasnie z tej grupy ewidenty chlew.

a pozniej troche insynuacji :)

> http://glinki.com/?l=3ict38

i co z tym linkiem? osmielilem sie Ci przypomniec ze antysemityzm to brzydka
CHOROBA? niestety (dla Ciebie) tak wlasnie jest

> ..i ja go jakos nie probuje za to gonic po grupie i czepiac sie jego
> nogawki
> przy kazdej nadazajacej sie okazji, tak jak on to robi nadal
> w stosunku do mnie, tylko za to, ze wyrazam tutaj swoje "racje", do
> ktorych
> jak sama piszesz kazdy ma przeciez prawo.

rozumiem ze Ty chcesz miec prawo do gloszenia "wiedzy" objawionej. A jezeli
ktos osmieli Ci sie wytknac bzdury jakie wypisujesz, to z "grubej rury" go!?
Grypy dyskusyjne sa dla LUDZI ktorzy maja zdrowe nerwy i akceptuja krytyke
innych uczestnikow dyskusji, wiadac ze Ty tego nie akceptujesz i nerwy "do
bani" :)

> ..teraz ten wyjatkowo niekulturalny hipokryta, probuje z siebie robic
> "aniolka"i ty tego nie widzisz????

moze troche tluszczu!? stan nerwow Ci sie poprawi ;)

> hmmm...chcialbym cie jeszcze zapytac dlaczego uwazasz, ze post Are jest na
> poziomie "chlewa", skoro autorami wyjatkowo prymitywnych i niekulturalnych
> postow na tej grupie, sa oprocz tego jurka, takze:
> krystynaopty, slawekopty, ali i ostatnio andy.

ten Arus to kto to dla Ciebie jest, zeby "wlasna piersia" go oslaniac?. Tego
nawiedzonego misjonarza nawet na psw inni wege "nie trawia"

> Jak sie okazuje nie tylko ja to widze,..... popatrz co na ten temat pisze
> Marcin Cooler....

ciekawe czy Cooler bedzie z tego "przywolania " zadowolony, niezle przywolal
"twojego" Arusia do porzadku :DDD

> Chyba nie sadzisz, ze obydwaj mamy jakies zwidy czy majaki?

a co do tego to tylko twoj "psy" moze Ci pomoc

> [...]
> Roch Kowalski dalej w spokoju wyzywa sobie ludzi od mordercow, pedalow i
> pedofili. To Cie nie razi, jak rozumiem, bo Cie osobiscie nie dotyczy?

jakies zwidy!?

> Bardzo prosze wytlumacz mi dlaczego wiec ten kulturalny post Are o
> optysekcje
> tak ci przeszkadzal, bo ja naprawde mam duze problemy aby jakos to
> zrozumiec...
> Jeff

nie wszyscy ludzie maja taka zboczona wizje Arusia jak Ty , ot i wszystko. I
widza swiat w innych kolorach niz bialy (ty i Arus) i czarny (optybyt i opty
sekta :))))

Jurek

46. Data: 2006-08-03 05:49:24

Temat: Re: Re(OT) sorki .....OPTYSEKCIE.... mialem napisac
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
earle3$dh6$...@i...gazeta.pl...

> sorki......OPTYSEKCIE ......

te same objawy co u Arusia, czas cos na nerwy wziasc !!!

Jurek

47. Data: 2006-08-03 05:54:02

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> a écrit dans le message de news:
eart10$n5a$...@i...gazeta.pl...
> Ewo, a ten dzisiejszy tekst autorstwa tegoz jurka czytalas?

czemu uwazasz Ewa za kogos kogo trzeba "nauczyc" prawidlowego czytania i
rozumienia? To maniactwo juz jest!!!

> http://glinki.com/?l=de4igj
> To jest w/g ciebie normalna wypowiedz osoby uczestniczacej w dyskusji na
> grupie internetowej, czy raczej mozna ta wypowiedz uznac za rowna
> poziomowi
> chlewa?

moza odpowiadaj a nie wrzucaj linkow jak "sieczki", bo mozna wyciagnac
wniosek ze wscieklosc odbiera Ci umiejetnosc logicznego rozumowania.

jak juz tak uwaznie czytasz moje posty, to moze przytocz w koncu te zrodlowe
dane o zlym wplywie spozywanego tluszczu na stan owlosienia(na glowie ;)

Jurek

48. Data: 2006-08-03 05:56:05

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ewka" <e...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eas1hc$st$...@n...onet.pl...
> [...]
> mam czasu na dokladne sledzenie i szperanie w archiwum.
> Po drugie nie jestem niczyim adwokatem, bede pisac tam gdzie sama uznam za

tylko ze na tej grupie sa tacy ktory uwazaja ze tylko oni moga decydowac co
jest a co nie jest dobre i poprawne. Ciekawe czemu Ciebie wzieli na
"widelec"?

Jurek

49. Data: 2006-08-03 06:08:40

Od: "Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> sie na ten temat wypowiadac, nie znam sytuacji, ktora Was zmusza do
> rywalizacji i ta sprawe zostawiam tylko Wam.

Prosze ? ..znowu czegos chyba nie rozumiem? Jakiej rywalizacji?

Ja chyba wyraznie ci napisalem, kto tutaj robi chlew z grupy i podalem ci ten
link jako kolejny przyklad wypowiedzi wyjatkowo niekulturalnej....i to tak
trudno jest ocenic?

Jak sobie wiec wypbrazasz normalna dyskusje na grupie kiedy sie tu ewidentnie
ORDYNARNIE szykanuje osoby za ich wypowiedzi?

Nie potrafisz sie jednoznacznie wypowiedziec w tak oczywistej sprawie ?

> Wcale nie napisalam, ze jego post jest na poziomie "chlewu", tylko ze nie
> bede sie znizac do poziomu, do ktorego jak nazwal ogolnie zmierza grupa, a
> to spora roznica.

No tak, ale z kontekstu twojej wymiany korespondencji z tym wyjatkowo
niekulturalnym jurkiem, wynika zupelnie cos odwrotnego do tego co powyzej
piszesz....

No dobra......faj_nie...

EOT

-----
Jeff

50. Data: 2006-08-03 06:15:25

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> " Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
> earle3$dh6$...@i...gazeta.pl...

> te same objawy co u Arusia, czas cos na nerwy wziasc !!!

..dlatego ze ty kretynie bredzisz i slina ci cieknie w pogoni na tej grupie
za moimi postami, to ja mam cos na nerwy zazywac ??

Chyba tej twojej diety nie stosujesz wlasciwie, skoro taki zalosny poziom
intelektu prezentujesz:)

-----
Jeff

Nawet senator amerykanski moze ulec czarowi szarlatanow:)
Jedzenie jak lekarstwo
Set Point- doradcy
Naukowa karuzela strachów
Zywienie veganskie (ubogo-pastwiskowe)