Re: od ktorej strony ogorka

Data: 2001-08-25 15:12:01
Temat: Re: od ktorej strony ogorka
Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl>

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
news:3B87A6A8.EF9FD37D@spinacz.pl...

> dzieki, mam nadzieje ze dla tych wystarczy :)
> ale skoro juz to mam jeszcze 3 pytania:
> - dlaczego w jedna strone jest gorzki a w druga nie?
> - po co cos takiego (ewolucyjnie) wytworzylo sie w ogorku?
> - dlaczego obieranie we wlasciwa strone moze nie wystarczyc? i czy mozna
> wtedy jeszcze jakos ratowac sytuacje?
> pat

Hej!
Nie wiem czym się naraziłem Kefirkowi, może tym, że nie usunąłem
autoreklamy. Przepraszam.
O ogórku - w ciemnej stronie siedzi coś gorzkiego, fachwcy ci wyjaśnią. ALe
obierając od ciemnej rozprowadzasz tę gorycz po całym ogórku. Jeśli tak się
stanie możesz próbować opłukać go, ale - jak pisałem - czasem ta ilość
goryczki jest tak wielka, że ogór jest cały przesiąknięty i nie pomoże
święty boże.
A po co ewolucji ten numer? (wzruszenie ramion) Może broni w ten sposób
ogórek przed pożeraczami?..

Ot, tyle.
Usuwam podpis...

Namaste!