odbudowa chrząstki

1. Data: 2005-11-24 17:40:03

Temat: odbudowa chrząstki
Od: magda <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś może coś poradzić na odbudowę i wzmocnienie chrząstki w kolanie
40-letniego faceta. Na rynku jest dużo różnych specyfików, ale co jest
najlepsze?
Lekarz zapisał lek Piascledini /nie wiem czy dobrze napisałam/ i
powiedział, że jest na wzmocnienie, natomiast w aptece powiedzieli, że
to jest raczej przeciwbólowe. Dlatego już sama nie wiem co może pomóc?
Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia to proszę o pomoc.
Dzięki.

2. Data: 2005-11-24 18:01:47

Temat: Re: odbudowa chrząstki
Od: deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piascledine nie jest lekiem przeciwbólowym
Podobno ma działać stymulująco na odbudowę chrząstki, niektórym
pacjentom nawet pomaga. Ogólnie - wszelkie leki na odbudowę chrząstki,
jeśli w ogóle działają, to działają słabo i wolno. Można to brać ale
cudów to sie raczej nie spodziewaj. Lepiej zainwestować w dobrą
rehabilitację.

3. Data: 2005-11-24 18:05:08

Od: magda <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak wygląda rehabilitacja przy takim schorzeniu? czy to jest np. laser
czy magnetronik? czy cos w tym rodzaju?

4. Data: 2005-11-24 18:11:45

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

magda napisał(a):
> a jak wygląda rehabilitacja przy takim schorzeniu? czy to jest np. laser
> czy magnetronik? czy cos w tym rodzaju?

moja siostra dostała skierowanie na krioterapię i jonoforezę...

czy coś jeszcze - nie pamiętam...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

5. Data: 2005-11-24 19:57:55

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
>a jak wygląda rehabilitacja przy takim schorzeniu? czy to jest np. laser
>czy magnetronik? czy cos w tym rodzaju?

tzn przy jakim schorzeniu?

6. Data: 2005-11-24 20:17:40

Od: "pawel_k" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś może coś poradzić na odbudowę i wzmocnienie chrząstki w kolanie
> 40-letniego faceta. Na rynku jest dużo różnych specyfików, ale co jest
> najlepsze?

Trochę o kolanach możesz poczytać na forach dyskusyjnych o bieganiu czy
rowerach (np.
http://www.bieganie.home.pl/cgi-bin/ikonboard/forums
.pl?forum=2 ). Niestety
rzadko są to optymistyczne wiadomości...

Pozdrawiam

P.

7. Data: 2005-11-24 20:21:13

Od: "pawel_k" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze wątek:

http://www.bikemaraton.pl/forum/lofiversion/index.ph
p/t761.html

8. Data: 2005-11-24 21:36:51

Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś może coś poradzić na odbudowę i wzmocnienie chrząstki w kolanie
> 40-letniego faceta. Na rynku jest dużo różnych specyfików, ale co jest
> najlepsze?

kolano jest taką częścią ciała (niestety) która się nie regeneruje, a jak
już to w baaardzo minimalnym zakresie, a jeśli chodzi o chrząstkę kolanową,
to ona wogle się nie regeneruje, a wszelkiej maści leki na regenerację tej
chrząstki to czyste wyciąganie kasy (jak w przypadku specyfików
odchudzających), a wiem, bo sam mam uszkodzoną chrząstkę w kolanie, więc
trochę się interesowałem,
dobre kliniki ortopedyczne oferują przeszczepy chrząstek kolanowych, ale
strasznie drogo to kosztuje, a i efekt i tak nie jest w pełni zadawalający,
a raczej zwiększający komfort pracy stawu

9. Data: 2005-11-24 22:43:19

Od: deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Laser, magnetronik to niezłe metody ale najważniejszy jest trening -
nauka ćwiczeń pod kontrolą rehabilitanta znającego sie na usprawnianiu
kolan. Cała reszta - no może poza krioterapią - to bajery dla staruszek
z bólami krzyża :)

Potrzebny Lek SYNVISC - 3 zastrzyki - gdzie najtaniej .... ?
ginekologiczny problem
zgaga
PILNIE potrzebne tlumaczenie rozpoznania choroby (jez. specjalistyczny medyczny) z laciny
drugi pecherz moczowy