Re: odchudzanie

Data: 2002-08-02 07:58:26
Temat: Re: odchudzanie
Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl>

Rena <r...@p...pl> wrote:
> uprawiacie jakies sporty? stosujecie jakies diety?

> ja plywam i do tego BARDZO SIE STARAM nie jesc slodyczy i
> zminimalizowac pieczywo i sery - te 3 rzeczy najbardziej mnie gubia:(

Musze powiedziec, ze w domu tyje. Najlepsza sytuacja dla mnie jest
odsuniecie od siebie lodowki na sensowna odleglosc, zebym nie mogla
podzerac. Odsuniecie jedzacego meza tez skutkuje, ale jaos tak mniej
satysfakcjonujace jest.

Na pewno w kazdym razie chudne na wyjazdach do Francji. Co wtedy robie?
Nic niby specjalnego, ale jadam regularnie (8-12-8 wieczor, niestety
:>), bardzo ograniczam pieczywo, a francuski obiad ziemniaki ma raz na
tydzien, tyle co inne jarzynki. W kazdym razie mam wrazenie, ze bardzo
duza sprawa (dla mnie) jest praktyczne wykasowanie pieczywa. Ino to
cholernie drogo wychodzi...

EwaP HF FH
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity