Re: odczulić męża na kota

From: La Luna <b...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: odczulić męża na kota
Date: Tue, 29 Aug 2006 14:40:56 +0200

Pewnego wieczoru Tue, 29 Aug 2006 13:13:44 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako lusia, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> mam męża uczulonego na kota i tylko na kota - czy można go odczulić?

Na pewno warto probowac :)
Tym bardziej ze jestescie w o tyle dobrej sytuacji ze jeszcze kota nie
macie - bo to wazne przy odczulaniach - zeby starac sie unikac przez pewien
czas kontaktu z alergenem.

Odnosnie alergii na kota - mam cala mase znajomych ktorzy maja alergie na
koty od lat, czesto od dziecinstwa i... od lat maja koty.
W jakis sposob, po pierwszym okresie gdy objawy bywaly nasilone - organizm
sie do zwierzaka przyzwyczajal i przestaje on wywolywac reakcje alergiczna.
Nie zawsze dotyczy to kotow wogole - czesto tylko wlasnego.
Ot - takie dziwowisko ;)
Mam tez znajomego z potezna alergia, on to wogole jest jedna chodzaca
alergia z poteznymi objawami- dzieki prowadzeniu przez swietna lekarke -
funkcjonuje swietnie - i ma 3 koty :)
Jesli jestes z Warszawy to moge Was skontaktowac - niech ja poleci :)
W dodatku jest ona prokocia - nie reaguje tak jak wiekszosc alergologow:
kot??????????????????? Prosze go uspic!!!!!!!

> mieszkamy obecnie w domku jednorodzinnym i chcemy przygarnąć kota. mąż ma
> 35lat. czy odczulenie w tym wieku jest możliwe i jak to przebiega ( o ile
> możliwe).

Piotrek o ktorym pisze wyzej byl wlasnie m.in. odczulany, w wieku jest
podobnym - a wiec widac jest to mozliwe :)
Wiem ze dostaje raz na jakis czas zastrzyk - szczegolow nie znam.

Jesli moge Ci cos zasugerowac - to pochodzenie z mezem - jesli chcecie miec
kota rasowego - po hodowlach z roznymi rasami - bywa tak ze koty roznych
ras uczulaja w rozny sposob.
Mowi sie ze czesto koty syberyjskie lub devony nie uczulaja ludzi - ogolnie
na koty uczulonych.
Faktycznie - znam osoby z devonami - ktore majac silna alergie na koty - na
ta rase wogole nie reaguja.
Ale to jak zawsze przy alergiach - nie jest zadna zasada.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło