Re: oddawanie/nie odawannie kartkówek,itp

From: "Agnieszka" <a...@z...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: oddawanie/nie odawannie kartkówek,itp
Date: Thu, 7 Oct 2010 10:40:17 +0200

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
news:i8jqj6$o38$1@news.dialog.net.pl...

> Do wgladu oczywiście są ale podczas zebrania 1 w miesiącu,ok rozumiem

Mi to w zupełności wystarczało. W klasach nauczania początkowego, bo potem
to mi się nie chciało analizować takich rzeczy. Rzucić okiem, jak się
napatoczy tak, ale...

> ale co mi po tym skoro dziecko chce poprawić jakąs ocene a ja nie wiem co
> z nią przerobić bo nie wiem jakie zrobiła byki ?

... czegoś takiego to już w ogóle sobie nie wyobrażam. Co to znaczy "co z
nią przerobić"? Ona chyba najlepiej wie, co było na lekcji, co ma w zeszycie
i książce. W wielu podręcznikach na koniec rozdziału są pytania kontrolne,
to można przepytać jak dziecko chce się upewnić czy dobrze umie. Można coś
dziecku wytłumaczyć, jak przyjdzie z pytaniem. Ale jakieś systemowe
"przerabianie"? Pomysły rodziców na edukację dzieci nigdy mnie nie przestaną
zadziwiać.

Agnieszka