Re: odejścia?

Data: 2004-10-12 14:39:24
Temat: Re: odejścia?
Od: MiT <m...@o...pl>

Dnia 2004-10-12 15:41, Użytkownik idiom napisał:

> Użytkownik "MiT" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> I cały czas myślisz o tym, że masz wady, które musisz zlikwidować (w
> niedrastyczny sposób)
Nie mysle o tym caly czas. Ale dostrzega moje wady i staram sie nad
niektorymi pracowac, chocby po to zeby poprawic jakosc mojego zycia i
moje samopoczucie psychiczne. To cos takiego jak uprawianie sportu dla
lepszego samopoczucia fizycznego, uprawiajac sport chocby nieregularnie
i amatorsko pracuje sie nad soba.

> A ja kocham siebie łacznie z moimi wadami :) Zamiast próbować zrobić z
> siebie pedantkę, akceptuję to, że nie przeszkadza mi, że nie mam super
> posprzątane w domu i zamiast się zarzynać, by posprzątać, akceptuję to... i
> nie zawracam sobie tym głowy (i nie marnuję tego "trochę czasu" na
> martwienie się tym i obmyślanie sposobu poprawy)
Niesprzatanie tak zeby miec w domu "sterylne" warunki a robienie
balaganu to inne rzeczy. Tez odpuszczam sobie czasem sprzatanie jesli
moge sobie na to pozwolic bo mam ochote na zrobienie czegos
przyjemniejejszego. Robienie balaganu wokol siebie jest dla mnie
uciazliew. Uwierz mi ze mam do tego niesamowity talent. I musialem
troche popracowac nad tym zeby nie balaganic i nie byc uciazliwym dla
samego siebie.
Sa chwile w ciagu dnia kiedy mozna pomyslec o tym jak poprawic jakosc
swojego zycia. Np jadac winda czy trmwajem do pracy. Nie trzeba od razu
sie tym zadreczac myslac non stop.

> A kochanie kogoś i zakochanie w kimś to dla Ciebie też jedno i to samo ?
Nie porafie jasno wyrazic swojego zdania. To zbyt skomplikowane
zagadnienei dla mnie. Na pewno przemysle to. I dodam ze lapie o co Ci
chodzi.

> Czyżbyś nie zakładał możliwości własnych zmian ? Nie zdarza Ci się być nawet
> dla siebie nieprzewidywalnym ?
Nie twierdze ze sie nie zmieniam. Nigdy tak nie twierdzilem. Jednak
zmiany jakie we mnie zachodza zauwazam bo przebywam ze soba 24 godziny
na dobe. Zdarza mi sie byc nieprzewidywalnym i ta sa sytacje typu -
plamam oleju na torze.

> No, właśnie - mimo własnych wad, również...
Szanuje Twoje zdanie na ten temat, tak samo jak proxy(ego). Jednak bede
uparty i nie dam sie przekonac. Moze po prostu inaczej rozumiemy pewne
pojecia.
Siebie mozna akceptowac i lubic - jak napisal proxy, ale kochac siebie
to dla mnie juz lekka perwersja.

pozdrawiam

MiT