Re: odkrycia wakacyjne

Data: 2011-08-28 16:58:02
Temat: Re: odkrycia wakacyjne
Od: michał <6...@g...pl>

W dniu 2011-08-27 21:23, etm pisze:
> Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

ac

> a co to jest ta filozofia?
> i która? ;)

Musiałbym do Wiki zajrzeć.

> [...]
> nadużyciem.
> Chyba że chodzi o_zarządzanie_maluczkimi, żeby spokojnie rządzić.
> Ma to swoje uzasadnienie - dziki lud nie liczy się z nikim i niczym.
> I to można zrozumieć.
>
> Tyle że, dzikiego luda coraz więcej i ma on daleko w... wszelkie filozofie.
>
> Ci, którzy żyją uczciwie, zarządzania nie potrzebują.
>
> Ci mądrzejsi nie cierpią kija i marchewki; czują się jak w ZOO
> (po tamtej stronie krat), gdy sprytny nadzorca nakazuje_im jak mają żyć.
> Wystarczyłoby, gdyby dał wskazówki i zajął się własnym (nieuporządkowanym)

W Twoim wywodzie jest subiektywna ocena warstw społecznych i zależności
między nimi wypowiedziana językiem dalekim od przyzwoitego - nie mówiąc
już o języku nauki.

> Tu mogę się z Tobą zgodzić - tak właśnie mam.

No to ufam, że będą z Ciebie ludzie. :)

> Ale ONI tak nie mają - znają WSZYSTKIE odpowiedzi.
> Nieprawdaż? I do tego ten faryzeuszowski TON.
> A wiara jest człowiekowi potrzebna, dlatego istnieje.

Może to być poza, albo mają taki program zainfekowany czyli nawyki
trzymające ich z dala od rzeczywistości.

michał