odkurzacz zelmer

1. Data: 2009-05-08 17:54:37

Temat: odkurzacz zelmer
Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,
chcialbym prosic o opinie o odkurzaczach jupiter ew. syrius i solaris.
chce cos wybrac nowoczesnego do duzego mieszkania, z filtrami dla alergika.
mam tez pytanie - czy turboszczotki mozna dokupic do starszych zelmerow ?

Z.

2. Data: 2009-05-08 20:54:41

Temat: Re: odkurzacz zelmer
Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> alergika.
> mam tez pytanie - czy turboszczotki mozna dokupic do starszych zelmerow ?

mnie powiedziano w serwisie ze do turboszczotki potrzebne jest ok 1400 W
mocy, bo turboszczotka jest napędzana siłą ssania odkurzacza. Może więc gdy
słabszy silnik to elektroszczotka ?

3. Data: 2009-05-08 21:14:22

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
> [...]
> solaris.
> chce cos wybrac nowoczesnego do duzego mieszkania, z filtrami dla

Mam Jupitera i sobie go bardzo chwalę.

> mam tez pytanie - czy turboszczotki mozna dokupic do
> starszych zelmerow ?

Turboszczotkę nasadzasz po prostu na rurę, więc możesz ją założyć do
dowolnego odkurzacza, ryzykując najwyżej, że będzie miał za małą
siłę ciągu. Elektroszczotka dużo lepsza jest, bo działa niezależnie
od ciągu, jedyna jej wada (poważna, niestety), to ten dodatkowy
kabel.

J.

4. Data: 2009-05-09 06:04:03

Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

Zbyszek pisze:
> [...]
> mam tez pytanie - czy turboszczotki mozna dokupic do starszych zelmerow ?

Mam Syrius z elektroszczotką, mam porównanie z mamy Electroluxem z
turboszczotką.
Syrius lepiej ciągnie i jest cichszy (używam go na 3/5 mocy).
Ma też fajne worki - nie papierowe, tylko takie jakby z kilku warstwa
fizeliny (też jednorazowe) - nie śmierdzi przy odkurzaniu.

W porównaniu z Electroluxem ma tylko 2 wady:
1. Kabel od elektroszczotki - nie rozumiem dlaczego nie mogli zrobić
wtyczki przy szczotce też - a tak odłożenie elektroszczotki wiąże się
albo z jej ciągnięciem na kablu, albo z rozpinaniem tegóż kabla.

2. Wyważenie - electrolux jest bardziej płaski i przy odkurzaniu po
prostu się go ciągnie za sobą rurą, Zelmer przy takim obchodzeniu
potrafi się przewrócić na plecy.

Ale ogólnie polecam, elektroszczotka jest bardzo fajna do odkurzania
dywanów, a po wyłączeniu napędu do paneli itp.

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl

5. Data: 2009-05-09 11:44:41

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> wrote:

> 2. Wyważenie - electrolux jest bardziej płaski i przy odkurzaniu
> po
> prostu się go ciągnie za sobą rurą, Zelmer przy takim obchodzeniu
> potrafi się przewrócić na plecy.

To musieli w Syriusie coś tu zepsuć, bo mój Jupiter jeździ pięknie,
nawet jak się go w bok szarpnie, to po prostu skręca :-)

J.

6. Data: 2009-05-11 06:24:47

Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. pisze:

> To musieli w Syriusie coś tu zepsuć, bo mój Jupiter jeździ pięknie,
> nawet jak się go w bok szarpnie, to po prostu skręca :-)

Syrius jest wyższy i węższy, i to chyba stąd.

7. Data: 2009-05-11 10:29:24

Od: "e2rd / Darek K." <q...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> alergika.
> mam tez pytanie - czy turboszczotki mozna dokupic do starszych zelmerow ?

solaris twix z elektroszczotką. Odkurzacz bardzo dobry, dość duża moc, jak
chcesz możesz odkurzać z workiem (jeszcze nie próbowałem), jak nie to do
pojemnika. Elektroszczotka podłączona 1 raz w celu sprawdzenia czy działa,
jak nie masz zwierząt sierściastych/pierdolca na punkcie włoska na dywaniku
to raczej bezsensowny wydatek (u mnie była opcja powrotu kota, dlatego jest
w tej wersji, na szczęście jak na razie obywa się bez zwierzaka).

Kupiony w sklepie torres.pl jakieś 2-3 lata temu (było tanio a do tego
ostatnio zepsuł się jakiś układ, wymieniono w 2 dni w serwisie a sklep za
darmo dosyłał mi naklejki na gwarancję, które gdzieś wcześniej zgubiłem -
miło, dlatego o tym wspominam).

Pozd,
e2rd
Darek K.

8. Data: 2009-05-11 10:39:44

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 May, 19:54, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
> [...]
> mam tez pytanie - czy turboszczotki mozna dokupic do starszych zelmerow ?

Używałem Zelmera przez wiele lat, aż się zepsuł jakie 6-7 lat temu.
Od tego czasu żaden nie wytrzymał nawet dwóch lat (jako że gwarancję
mają długą to jeden jest na działce a drugi u teściów).
Teraz ćwiczę elektroluxa (maximus), ale że dopiero 3 czy 4 miesiące to
jeszcze nie będe polecał.
Pierwszy rok wytrzymywał każdy (nawet Meteor), problemy zaczynały się
później :-)

--
ZZ@private

9. Data: 2009-05-11 10:45:18

Temat: Re: odkurzacz
Od: hephalump <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podepnę się pod wątek.
Jakiś odkurzacz do usuwania drobnego pyłu możecie mi polecić. Bo na
podłogach w moim domu potrafi się go zbierać tyle, że zwykłe odkurzacze
workowe i bezworkowe wymiękają.

--
<<śmierć wegetarianom>>
to powiedział *hephalump*

10. Data: 2009-05-19 12:57:27

Od: "Bajbus13" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dywaniku to raczej bezsensowny wydatek (u mnie była opcja powrotu kota,
> dlatego jest w tej wersji, na szczęście jak na razie obywa się bez
Potwierdzam- zona po wlaczeniu powiedziala "JAKI CICHY".. po starym
philipsie
Za te pieniadze (510 pln) lepszego nie znalazlem.Ja wybralem solaris 5500.0
HQ
Niestety, nie mialem okazji sprawdzic 5500.3 ( ze sterowaniem w raczce) -
czasem bys sie przydalo
Ten ma mniej elektroniki wiec powinien byc bardziej niezawodny- na teraz po
2 miesiacach - super.
Elektro-szczotka jest w zestawie- czasem sie przydaje.Warto miec taka
mozliwosc nawet jesli caly czas nie uzywasz.
No i wybor: workowy czy cyklonowy - fajna sprawa.
Polecam
Pzdr
Bajbus13

Panel Deante - Jaguar Round
Odkurzacz Panasonic MC-E762 - jak rozebrac
Listwy przypodłogowe a malowanie
Wymiana okien i drzwi zewn.
domofon - wzmocnienie sygnału