Re: odświeżacz do zmywarki

Data: 2004-09-14 11:20:36
Temat: Re: odświeżacz do zmywarki
Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:ci6hmd$6ah$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Mnie się tam po ponad roku nic nie utworzyło, ale ja mam zmywarkę w
kotłowni
> i ona może sobie stać uchylona przez 3/4 czasu (choć zmywanie zazwyczaj
> włączam rano i wracam po 12 godzinach). Czy w Twojej zmywarce czyści się
> filtry? Czy próbowałeś "przeprać" pustą maszynę na najcieplejszym
programie
> ze środkiem do czyszczenia zmywarek

To wlasnie nalezy robic, a nie kupowac jakies zawieszki za bajonskie sumy.
Ciekawe, ze ja nie mam problemu z smierdzaca zmywarka. Moze dlatego ze myje
stosunkowo czesto i naczynia nie sa zbyt brudne. A ja zwykle uzywam
narjgoretszy program.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.