Re: odżywianie dzieci niezbyt szczupłych (5 i 6 latków)

Data: 2006-06-24 07:02:54
Temat: Re: odżywianie dzieci niezbyt szczupłych (5 i 6 latków)
Od: "Szpilka" <s...@S...pl>

Użytkownik "Matylda Borucka" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
news:e7hkip$b9t$1@nemesis.news.tpi.pl...

> nie mierzyłam jej dawno, ale ubrania kupuję jej na 122 i 128 cm.

Ja też kupuję mojemu ubrania w takim rozmiarze.

> Może nie jest gruba, ale jest duża i ma duży brzuch.

Hmm...może po rodzicach duża jest?

> nie jest szczupła i jest dzieckiem mało ruchliwym, bardzo mało ruchliwym.

To może powinnaś zachęcic ja do większej aktywności ruchowej?
Jakieś zabawy z piłką na podwórku, dużo jazdy na rowerze, częste
bieganie na zasadzie 'gonię cię'. No nie wiem...dużo można wymyślić.

Mój Piotrek cały dzień jest w ruchu. Do przedszkola biegnie. Muszę
go hamować by szedł przy wózku. W przedszkolu to wiadomo,
cały czas dzieciaki w ruchu. Na podwórku non stop w ruchu.
W domu też często biega od pokoju do pokoju lub się wygłupia.
A i przy tym wcina porcje takie jak my :-)

> dzienny.

No to nie żałujesz jej jakoś słodyczy. :-)

Sylwia,
Piotruś (3.01.2001)
i Maciuś (30.11.2005)