ogórki kiszone

1. Data: 2002-07-30 08:33:39

Temat: ogórki kiszone
Od: "przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dwa lata temu zrobiłam ogórki kiszone na zime , ale nie wiem
czemu nadawały się tylko do wyrzucenia. Nie wiem czy to moja
wina czy ogórków . Konserwowe mi się udały , ale kiszone niestety nie
.
Wobec tego mam prosbę jak wy robicie ogórki kiszone, czy je
gotujecie minutkę żeby zapasteryzowac?
Słyszałam , że niektórzy dodają marchewkę.

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-07-30 13:30:20

Temat: Re: ogórki kiszone
Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

przyklejka wrote:
> Dwa lata temu zrobiłam ogórki kiszone na zime , ale nie wiem
> czemu nadawały się tylko do wyrzucenia. Nie wiem czy to moja
> wina czy ogórków . Konserwowe mi się udały , ale kiszone niestety nie

bys napisala czemu sie nadawaly do wyrzucenia to by ci pewnie ktos doradzil
:)

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-07-30 14:44:52

Od: "stynka_pracuje" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dwa lata temu zrobiłam ogórki kiszone na zime , ale nie wiem
> czemu nadawały się tylko do wyrzucenia. Nie wiem czy to moja
> wina czy ogórków . Konserwowe mi się udały , ale kiszone niestety nie

A jak te konserwowe? Bo ja uwielbiam!

stynka

1. Data: 2002-07-30 19:33:27

Od: "przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał w
wiadomości news:3D4694EC.5CA8F564@spinacz.TO_WYTNIJ.pl...

> bys napisala czemu sie nadawaly do wyrzucenia to by ci pewnie ktos
doradzil

Zrobiły się z nich smrodliwe , zamulone kapcie ;-)

Kasia

1. Data: 2002-07-30 19:40:37

Temat: Re: ogórki konserwowe -P
Od: "przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak te konserwowe? Bo ja uwielbiam!

Zalewa do ogórków konserwowych

5 szklanek wody
1 szklanka octu
9 łyżeczek cukru
4 łyżeczki soli
Wszystko zagotować

Do każdego słoika wkładam przyprawy: 1 ząbek czosnku,
1/3 łyżeczki gorczycy , kilka ziaren pieprzu, ziele angielskie i koper
.

Ogórki wkładam do słoików , zalewam zalewą, zakręcam i paseryzuje
słoiki
tzn. wstawiam do zimnej wody i czekam aż się zagotują , czekam 1
minutkę i wyjmuje.

Kasia

1. Data: 2002-07-31 11:12:36

Od: "biedronka" <b...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

a propos tyh ogorków kiszonych to niestety żadnej porady nie mam, ale wiesz
co wiem że mojej mamie i kilku osobom z rodziny (i nie tylko :) też się tak
porobiło to chyba wina ogórków ... może coś z nasionkami jest nie tak ... bo
te mamy nie były ani nawożone, ani nic więc nikt nie wie dlaczego tak się
porobiło ... taka szkoda wyrzucać tyle słoików jeszcze jak ktoś - tak jak np
Ja - bardzo lubi kiszonki ;), no ale cóż ja nie znam zadnego sposobu
zapobiegania ... ale również ciekawi mnie czy wogóle można temu jakoś
zaradzić?

Pozdrawiam
ania

Re: Ryz - jak gotowac
Re: nowa, 2 lewe rece, a po toskansku by chciala
Re: malakser i bita smietana
Re: płatki ryżowe
Re: nowa, 2 lewe rece, a po toskansku by chciala