Re: ogrodzenie działki

Data: 2002-12-31 14:41:19
Temat: Re: ogrodzenie działki
Od: "Wojtek" <t...@b...pl>

Użytkownik "osiek" <d...@w...eu.org> napisał w wiadomości
news:aurp9k$oie$1@news.tpi.pl...
> mamy podobny problem i wpadlismy na pomysl z tarnina .. rozkrzewia sie
> koczasta jest.... a co do reszty propozycji to chyba nie wssyscy sie
> orienyuja w kosztach ogrodzenia 2ha dzialki.. sam mam 3 ha i mysle mysle i
> nic tanmiego a sensownego wymyslic nie moge.. nawet ta tarnina.. 1pln za
> sadzonke....

Witam!
Myślę, że przez jakiś czas może być fajnie ale w pewnym momencie możesz nie zapanować
nad tym. 3 ha to spory obszar. Jak taka
tarnina załapie to będzie się rozrastać szybciej niż będziesz w stanie ją zwalczać
(no chyba że napalmem zrzucanym z motolotni). Ja
miałem nieprzyjemność karczować tarninę zajmującą kilkanaście metrów kwadratowaych i
nie wspominam tego dobrze. Bądź ostrożny.
Pozdrawiam
Wojtek Kowalczyk