Re: ogrzewanie gazowe dom

From: "Piotr_boncza" <o...@m...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: ogrzewanie gazowe dom
Date: Mon, 13 Feb 2006 21:01:06 +0100

Użytkownik "Marcin Lubojański"
<marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> napisał w wiadomości
news:dsqm0h$t1r$1@inews.gazeta.pl...

> Właśnie chyba mam za słabe grzejniki jak na moje mieszkanie. Przy
> temperaturze wody co ustawionej na 85 stopni (max) mieszkanie nagrzewa
> się od 16 stopni (temp. nocna) do 20 stopni (temp. dzienna) min. 3
Stanowczo za długo.

Może grzejniki są za słabe, ale niekoniecznie. Niestety, miedziani partacze
bardzo często zaniżają średnice rur. W efekcie nawet nagrzanie wody do
wysokiej temperatury nic nie da, bo nie możesz jej przepchnąć do grzejników.

Popatrz w katalogi i sprawdź moce grzejników. Policz ile Ci wyjdzie W/mkw w
poszczególnych pomieszczeniach. Jak >50 to dla słabo izolowanego
pomieszczenia może być mało. Jak >100 to grzejniki powinny wystarczyć i
analizuj stan instalacji. Jeśli masz filtr na co. to wyczyść. Może tu leży
przyczyna.
Jeśli nie masz :-( to sprawdź czy w kotle go nie ma i pogadaj z serwisem.

pozdrawiam Piotr