Re: okap szufladowy czy nie?

From: "Michal" <c...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: okap szufladowy czy nie?
Date: Thu, 19 May 2005 17:39:33 +0200
Sender: c...@p...onet.pl@213.241.42.86

> To tym bardziej chyba bym dziękował. Duża wydajność = duży hałas.
> Zwłaszcza jeśli (jak sam piszesz) one są tańsze. Obawiam się, że w
> tańszych okapach będą też tańsze wiatraki z tańszymi łożyskami...

Prawda ze duza wydajnosc=duzy halas. tylko wez pod uwage, ze gdy ten slaby
bedzie "grzal" na maksa
to ten mocny bedzie pykal na luzie i przy tym samym ciagu bedzie 3 razy
bardziej cichy.

Ja mam okap Candy wysuwany - normalnie to pasek pod szafkami, mozna go
wysunac na ok 20cm i automatycznie wlacza sie wyciag. ma moc 550m3/h

http://okapy.candy.pl/produkt/90

nie sugeruj sie cena na stronie, ja go kupilem za 499 ;)

nie sadze abym musial uzywac go na max obrotach... ale jak bedziesz smazyc
rybke to szybko docenisz duza moc ;)

Michal