okres buntu

11. Data: 2006-03-08 10:43:04

Temat: Re: okres buntu
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PASIK <p...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> P.S Czy uwielbienie "brzydki słów" mija z wiekiem bo w domu mam piosenki o
> kupach, siusiakach, świniach/resztę przemilczę/

Ewoluuje :/

> P.S.2. Czy ja nie mogę sobie zafundowac jakiegoś buntu:-)

Dziwna jesteś. Ja tam mogę :)

--
s i w a
zbuntowana permanentnie

12. Data: 2006-03-08 11:13:09

Od: Nela Mlynarska <n...@W...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

PASIK napisał(a):

> P.S Czy uwielbienie "brzydki słów" mija z wiekiem bo w domu mam piosenki o
> kupach, siusiakach, świniach/resztę przemilczę/

A wiesz, że minęło. To znaczy natężenie spadło ogromnie. Trochę
siusiaczków zostało, ale to chyba z powodu młodszej siostry ;-) Z tym,
że to już nie jest to sam rodzaj użycia. Po prostu mówi się o siusiaku i
tej drugiej ;-)

> P.S.2. Czy ja nie mogę sobie zafundowac jakiegoś buntu:-)

Ja nie potrafię. W duchu się buntuję a na zewnątrz tylko gderam i ...
jestem ... gderliwa ...

Pozdrawiam,
Nela

13. Data: 2006-03-08 12:42:02

Od: "Old Rena " <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta <r...@o...pl> napisała:
> W artykule news:dum09g$7js$1@theone.laczpol.net.pl,
> niejaki(a): Eulalka z adresu <e...@l...net.pl>
>
> "Nienawidzę wszystkiego i wszystkich, starzy się nie znają na niczym,
> nikt mnie nie rozumie"? Znam, znam z autopsji. Wyrosłam przed maturą ;)

Mogę pocieszyć. Niektórzy czternastolatkowie zaczynają przejawiać sporo
wyrozumiałości dla "starszej" lub "starszego", którzy niczego nie rozumieją.
Próbują nawet pomóc im w orientowaniu się w zawiłościach współczesnego
świata.

--
Old Rena, starsza drugoklasisty gimnazjalnego
[Renata Gierbisz]

14. Data: 2006-03-08 19:24:52

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> U nas jest permanentny bunt. Staram się, zeby był konstuktywny.

Możesz to rozwinąć?
G.

15. Data: 2006-03-09 17:50:00

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Możesz to rozwinąć?

Spróbuję ja:
- Wynieś śmieci.
- Nie wyniosę!
- No to nie wynoś...
- Gdzie te śmieci są, co?!!

Qra, sentymentalnie...

16. Data: 2006-03-09 18:56:44

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> Spróbuję ja:
> - Wynieś śmieci.
> - Nie wyniosę!
> - No to nie wynoś...
> - Gdzie te śmieci są, co?!!

Obawiam się, ze okres buntu w przypadku moich dzieci będzie trochę
poważniejszy (jeśli będą podobne do rodziców).Ale póki co, nie martwię się
na zapas.
Gosia

17. Data: 2006-03-10 07:43:20

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

" PASIK" napisała
> P.S Czy uwielbienie "brzydki słów" mija z wiekiem bo w domu mam piosenki o
> kupach, siusiakach, świniach/resztę przemilczę/

U nas w jednym przypadku minęło, w drugim właśnie mija. To chyba
charakterystyczne właśnie dla siedmiolatków.

Małgosia

18. Data: 2006-03-10 11:20:08

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"kolorowa" <v...@a...pl> napisał

> U nas w jednym przypadku minęło, w drugim właśnie mija. To chyba
> charakterystyczne właśnie dla siedmiolatków.

A kiedy się zaczęło?
Bo Martyna w ogóle nie przechodziła takiego etapu "fascynacji" różnymi
świństwami, a z kolei Jasiek (5 lat) jest na tym etapie już od roku.

PozdrawiaM

19. Data: 2006-03-10 11:50:45

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" napisała
> A kiedy się zaczęło?
> Bo Martyna w ogóle nie przechodziła takiego etapu "fascynacji" różnymi
> świństwami, a z kolei Jasiek (5 lat) jest na tym etapie już od roku.

Weź pod uwagę, że ja się na dziewczynkach nie znam;) Zaczęło się jakoś tak w
przedszkolu, Pamiętam, że jak przychodziłam do przedszkola, to zadarzało mi
się być świadkiem niezwykle zabawnych, dowcipnych, odkrywczych i
ekscytujących w mniemaniu tych przedszkolaków rozmów;) Nie był to, że się
tak wyrażę, proces ciągły, ale raczej przypływy i odpływy. Siedem lat to
taki okres szczytowy i końcowy jednocześnie. Tyle z mojego doświadczenia.

Małgosia

20. Data: 2006-03-10 12:10:31

Od: "mletka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " PASIK" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kupach, siusiakach, świniach/resztę przemilczę/
>

> P.S.2. Czy ja nie mogę sobie zafundowac jakiegoś buntu:-)

ja miałam o 3 w nocy zaśpiewane na łopiacie wisza gacie. dwa razy bez
zająknięcia poczym moja trzyletnia córeczka powiedziała kocham cię, idę
dalej spać

mletka

LĘKI U 7 LATKA
bezpłatny kurs NPR
Dzien Kobiet -- poradzcie
pięciolatki do zerówki, sześciolatki do 1 klasy?
Koszmary