okres buntu

1. Data: 2006-03-07 19:16:57

Temat: okres buntu
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest z okresem buntu?
Najpierw jest bunt 2 latka, słyszałam o buncie w okresie dojrzewania, ale
dzisiaj w przedszkolu pani powiedziała mi, że teraz moja córka wchodzi w
okres buntu 5 latka. Ile tych buntów będzie?, bo muszę się jakoś
przygotować:-)

Pozdrawiam
Gosia
z córkami (1rok i 5 lat)

2. Data: 2006-03-07 20:00:12

Temat: Re: okres buntu
Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:dukma9$2u1$...@n...news.tpi.pl,
gsk <c...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> ale dzisiaj w przedszkolu pani powiedziała mi, że teraz moja córka
> wchodzi w okres buntu 5 latka. Ile tych buntów będzie?, bo muszę się

Szczerze?
Szykuj się na najgorsze. Potem jest bunt 66-latka, potem 7-latka, potem
8-latka, potem 9-latka. Dalej nie wiem (jeszcze).

;-)

pozdrawiam Tatiana z Mają (9 lat) i Anią (7)
--
Staramy się jak najwięcej wziąć i jak najmniej dać i twierdzimy,
że to życie nas oszukało

3. Data: 2006-03-07 20:27:17

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:dukq54$ec6$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Xena z adresu <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał(a):

> Szykuj się na najgorsze. Potem jest bunt 66-latka, potem 7-latka,
> potem 8-latka, potem 9-latka. Dalej nie wiem (jeszcze).
>
> ;-)

Pominęłaś oczywiście kryzys wieku średniego ;)

--
Ewa (29.9), Julka (3.6), Zuza (1.7)
http://julka.gourl.org

4. Data: 2006-03-08 02:15:24

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:dukqao$l7l$...@n...onet.pl,
zona alberta <r...@o...pl> napisał(a):
> W artykule news:dukq54$ec6$1@nemesis.news.tpi.pl,

> Pominęłaś oczywiście kryzys wieku średniego ;)

Do tego jeszcze po prostu nie doszłam, ale wszystko przede mną. Chyba, że
masz na mysli mamusię dzieci? ;-)
--
pozdrawiam Tatiana

5. Data: 2006-03-08 07:15:01

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisał(a):

> Szykuj się na najgorsze. Potem jest bunt 66-latka, potem 7-latka, potem
> 8-latka, potem 9-latka. Dalej nie wiem (jeszcze).

Potem są te najfajniejsze - bunt 13-latka na przykład. Samo miodzio.

Eulalka

6. Data: 2006-03-08 07:40:35

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:dulfp2$a89$1@atlantis.news.tpi.pl,

> Do tego jeszcze po prostu nie doszłam, ale wszystko przede mną.
> Chyba, że masz na mysli mamusię dzieci? ;-)

*My* kobiety ( ;) ) chyba jakoś łagodniej przechodzimy. Martwię się o
alberta... ;)

--
Ewa (29.9), Julka (3.6), Zuza (1.7)
http://julka.gourl.org

7. Data: 2006-03-08 07:42:22

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:dum09g$7js$1@theone.laczpol.net.pl,
niejaki(a): Eulalka z adresu <e...@l...net.pl>
napisał(a):

> Potem są te najfajniejsze - bunt 13-latka na przykład. Samo miodzio.

"Nienawidzę wszystkiego i wszystkich, starzy się nie znają na niczym,
nikt mnie nie rozumie"? Znam, znam z autopsji. Wyrosłam przed maturą ;)

--
Ewa (29.9), Julka (3.6), Zuza (1.7)
http://julka.gourl.org

8. Data: 2006-03-08 08:06:33

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gsk <c...@w...pl> napisał(a):

> Ile tych buntów będzie?, bo muszę się jakoś
> przygotować:-)

U nas jest permanentny bunt. Staram się, zeby był konstuktywny.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

9. Data: 2006-03-08 08:39:54

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

> Potem są te najfajniejsze - bunt 13-latka na przykład. Samo miodzio.

Ale przedtem jest słodki doranyprzyłóż 10-latek... Potem jest tylko
gorzej.
Justyna
GG 6756000

10. Data: 2006-03-08 10:38:22

Od: " PASIK" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U nas jest permanentny bunt. Staram się, zeby był konstuktywny.

Fajnie tak ponarzekać na swoje pociechy...ja już widzę oczyma wyobraźni..tego
mojego rozbrykanego 7 latka.

P.S Czy uwielbienie "brzydki słów" mija z wiekiem bo w domu mam piosenki o
kupach, siusiakach, świniach/resztę przemilczę/

P.S.2. Czy ja nie mogę sobie zafundowac jakiegoś buntu:-)

pozdr.Pasik

LĘKI U 7 LATKA
bezpłatny kurs NPR
Dzien Kobiet -- poradzcie
pięciolatki do zerówki, sześciolatki do 1 klasy?
Koszmary