Re: opadajaca deska klozetowa

Data: 2003-03-13 20:55:40
Temat: Re: opadajaca deska klozetowa
Od: "Miranka" <a...@m...pl>

"Wozik" <w...@s...pl> wrote in message
news:Xns933DDB6ACAE81wozikstonepl@62.233.128.18...
> Jak sobie z tym najłatwiej poradzić? Oczywiście wymiana klopa nie
> wchodzi w grę :)

Jeśli nikt nie wymyśli nic mądrzejszego, to możesz kupić tzw "Masę mocującą
on & off" firmy Pritt. Brzmi strasznie solidnie, ale w rzeczywistości jest
to miękka gumka przypominająca plastelinę o sporej przylepności. Po prostu
robisz z tego kulkę wielkości powiedzmy ziarnka groszku, przyciskasz ją do
tego, co jest za deską (ściana, rezerwuar??) i potem podniesioną deskę
dociskasz do gumki. Odklejenie deski od gumki nie będzie wymagało żadnego
wysiłku, a jednak po ponownym podniesieniu gumka powinna przytrzymać ją na
swoim miejscu. Gumka nie zostawia żadnych śladów (nawet na karton-gipsie),
nie maże się i jest do wielokrotnego użytku. Nie trzyma się tylko na
tłustych powierzchniach. W Warszawie do kupienia w Office Depot (biała). W
Castoramie widziałam żółtą innej firmy, ale nie testowałam.
Anka