Re: opalarka do okien

From: z...@t...eu.org (Malgorzata Krzyzaniak)
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: opalarka do okien
Date: Thu, 21 Jun 2001 07:50:24 +0000 (UTC)

Pewnego dnia, a było to Wed, 20 Jun 2001 20:25:11 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <J...@r...art.pl> i powiedziała:

> Scansol na przykład - jeśli czegoś nie pomyliłam.

O, dokładnie. Pamiętałam kształt pudełka, a nazwy nie :-)

> Jakis czas temu był test porównawczy różnych środków w bodajze "Czterech
> kątach".
>
> Tylko uwaga - te usuwaczki do farb są żrące, gumowe rękawiczki są
> niezbędne! I lepiej nie pracować bezpośrednio na parkiecie czy innym
> takim ... ;)

E, przy oknach majstrowaliśmy gołymi rękami -- nie
uszkodziło mi ani skóry dłoni, ani paznokci (natomiast samo
skrobanie szpachelką połamało mi kilka :-)). W zasadzie przy cyklu:
nakładanie pędzlem pasty - odczekanie 15 minut, żeby
pasta wyjadła farbę (i zwykle zmywanie z rąk pozostałości pasty) -
skrobanie miękkich resztek, większych uszkodzeń nie stwierdziłam.

Natomiast uwaga o parkiecie bardzo słuszna -- akurat w naszym
przypadku problemu nie było, bo mieszkanie posiadało starą podłogę
z resztkami farby i jak coś się rozmazało, wżarło czy cuś, to i
tak potem szła na to wykładzina. Lakiery źre równo, lepiej
rozłożyć grubą warstwę gazet.

Zuzanka

--
jgs A Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak - <z...@t...eu.org>