Re: opryszczka - zapytanie

Data: 2004-03-30 18:21:40
Temat: Re: opryszczka - zapytanie
Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl>

> Użytkownik "girl" <g...@g...pl> napisał:
>
> to jest jakichś pomysł,
> a można temu zapobiegać - np. z alergii chyba można się wyleczyć?

Jedynym w 100% skutecznym leczeniem alergii jest eliminacja alergenu ;-).
Tak więc jeśli chcesz brać stamtąd przykład, to przestań używać pomadek ;-).
Jeśli zaś nie jesteś na tyle oryginalna ;-), to kup jakąś o pH 5,5 i się
przekonasz, czy właśnie tu tkwi problem. Myślę, że jest coś takiego na
rynku. Druga hipoteza, na którą bym stawiał, to alergia na jakiś składnik
szminki. Mogę sobie wyobrazić, że stan zapalny wywołany przez reakcję
alergiczną, ułatwia wirusom atakowanie komórek.

Pozdrawiam, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl