Re: orzeczenie o stopniu niepełnosprawnosci

From: "Jerzy" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: orzeczenie o stopniu niepełnosprawnosci
Date: Sat, 22 Nov 2008 20:33:04 +0100

Użytkownik "Chudy" <chuudy[nospam]@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:gg9lv6$2a5i$1@news.mm.pl...

> Użytkownik "Jerzy" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>

> cześć;
> była już o tym mowa parę wątków wstecz. Krótko mówiąc nie jest to
> przeciwskazaniem do zatrudnienia. Ja posiadam orzeczenie o całkowitej
> niezdolności do pracy i niezdolności do samodzielnej egzystencji, a od 4
> lat pracuję na tzw. rynku otwartym, czyli u pracodawcy, który nie ma
> statusu ZPCh, nie ma refundacji z PFRON na moje stanowisko etc.
> Jednym słowem - można:)
>
> pozdrawiam
> Tomek

Dzieki Tomku . ale czy tez opbierasz zasiłek w wys, 153 zł ? Na mnie tak
nakrzyczały w urzedzie ze jak sie co ś zmieni z kasą to musze ich powiadomić

--

j...@i...net.pl
j...@p...onet.pl

22.11 robercik-us
22.11 Chudy
23.11 Jerzy
23.11 Chudy
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla