Re: orzeczenie o stopniu niepełnosprawnosci

From: "Jerzy" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: orzeczenie o stopniu niepełnosprawnosci
Date: Sun, 23 Nov 2008 17:40:03 +0100

Użytkownik "Chudy" <chuudy[nospam]@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:gga5oo$1rvv$1@news.mm.pl...

> Użytkownik "Jerzy" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ja zasiłek pielęgnacyjny dostaję z ZUS i jest on wypłacany razem ze
> świadczeniem rentowym

Przepraszam , ze drąze , ale juz zupełnie niczego nie rozumiem . Miejski
Zespół d/s Orzekania o St. Niepełnosprawności jest afiliowany przy Urzędach
Miasta , to jakim sposobem Zasiłek pielegnacyjny wyp;aca ci ZUS? Pewnie
składałeś papiery o stalenie stopnia inwalidztwa do ZUS - czy tak ?
Moja sytuacja jest taka . mam IIgr. imwalidzką ZUS na stałe z adnotacją ze
moge pracowac na stanowisku specjalnie przystosowanym . Obecnie Komisja
Miejsk Zesp d/s Orzkania przyznała mi ten status o którym pisałęm na razie
na trzy lata . W związku z tym żeby sie nie narazic przypadkiem na odebranie
przyznanej mi II gr, w 1995 r. w przypadku nowego chyba całkiem orzeczenia
lekarza orzecznika / bo w Zusie ludzie zdrowieją./ nie zwracałem sie z ta
sprawą do ZUS i dlatego nieczego już nie rozumiem , a moze to z powodu
opóżniena w myśleniu / znane choroby/ . Bardzo prosze o zblizenie mi
problemu , a ja juz miałęm dwa zawały i jeden udar mozgu , ale może bym
poszedł do jakiej pracy , bo z kasą krucho

23.11 Chudy
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla