Re: orzeczenie o stopniu niepełnosprawnosci

From: "Chudy" <chuudy[nospam]@poczta.fm>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: orzeczenie o stopniu niepełnosprawnosci
Date: Sun, 23 Nov 2008 18:08:39 +0100

Użytkownik "Jerzy" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ggc111$hlg$1@news.onet.pl...

Bardzo prosze o zblizenie mi problemu [ciach]

Ależ proszę bardzo. Moje orzeczenie wydane jest przez wydział orzecznictwa
lekarskiego ZUS. Na komisji zostałem uznany za całkowicie niezdolnego etc. o
czym już wcześniej pisałem. Był to rok 2002. Nie pamiętam, jak to się
dokładnie odbywało, ale wiem, ze kiedy uzyskałem ww. orzeczenie
automatycznie dostałem zasiłek pielęgnacyjny, który jak już pisałem
wypłacany mi jest razem ze świadczeniem rentowym. Nie mam pojęcia, jaka jest
procedura przy miejskich czy powiatowych wydziałach orzeczniczych. Ja co
prawda stawałem przed powiatowym wydziałem, ale tylko po to, żeby móc
skorzystać z dobrodziejstwa karty parkingowej, bo w tamtym czasie do jej
uzyskania nie wystarczało orzeczenie komisji lekarskiej ZUS. I tak to
wygląda u mnie:)

Tomek

Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla