Re: osuszenie ściany mikrofalami?

Newsgroups: pl.rec.dom
Date: Tue, 7 Jan 2014 13:17:39 -0800 (PST)
Subject: Re: osuszenie ściany mikrofalami?
From: markom <m...@m...biz.pl>

W dniu niedziela, 5 stycznia 2014 17:07:47 UTC+1 użytkownik Rentier napisał:
> Muszę szybko osuszyć fragment muru i wpadłem na ekscentryczny pomysł:
>
> magnetron ze starej mikrofalówki przyłożony do ściany powinien zagotować
>
> wilgoć w murze, czy nie?

Osuszanie budynków mikrofalami działa, ale szczerze odradzam taką zabawę na zasadzie
"zrób to sam" ze względu na możliwy uszczerbek na zdrowiu. Co do magnetronu
uruchomionego poza kuchenką, to ze względu na niedopasowanie efektywność działania
będzie bliska zeru, że nie wspomnę o bezpieczeństwie. W profesjonalnych urządzeniach
wykorzystuje się magnetrony do zastosowań przemysłowych. Mają one inne parametry
zasilania, mogą pracować w trybie ciągłym i mają dłuższą żywotność.