[ot] FAQ i dyskusje Tracy, Walkie! (dosc dlugie)

1. Data: 2003-06-30 06:19:34

Temat: [ot] FAQ i dyskusje Tracy, Walkie! (dosc dlugie)
Od: "rahab" <r...@p...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczynam bez wstepu.
1. Gratuluje Tracy - pilnie zapracowala sobie bym przekierowal jest posty w
kosz.
2. walkie! - a moze troszeczkę mniej zacietrzewienia? Szybszy EOT
zakonczylby ta sprawe... a tak...
IMHO - czasem przesadzasz, czy zawsze do wszystkiego musisz wtracic swoje 3
grosze?
A moze czasem odpusc? Bo wszedzie Cie pełno.... :) (chyba ze nabijasz sobie
statystyki) :)

A co do FAQ.
Pamietam swoje pierwsze spotkanie z lista. Ladnych kilka lat temu.
Wiecie o co zapytałem? Ciasto na pizze...Oczywiscie takie jak w PizzaHut :)
Az lezka mi sie w oczach kreci.
A wiecie jaka odpwiedz dostalem? Kilka przepisow na pyszna ciasto (ktore
musze przyznac
robie w ten - wtedy otrzymany sposob do dzisiaj) i kilka zdan w temacie, ze
pytanie ktore zadalem jest
dosyc chybionym... Ale bez zjadliwosci w stylu RTFM.
Nie przecze - przed wejsciem na jakas liste nalezy poczytac FAQ. Ale jesli w
FAQ o gotowaniu pisze
cobym nie pytal o to jak ugotowac barszczyk czerwony, to moze nastepnym FAQ
bedzie brzmial -
"grupa rozwiązana, wszystko zostalo juz kiedys ugotowane, upieczone :) i
opisane. Szukaj nas w googlach"
BTW: bo ja chcialbym odświezyc sobie i grupie barszcz, ciasto na pizee,
tiramisu, gofry it. Moze nie
co tydzien... ale 1 raz w miesiacu ...

rahab
-=[Touch me with your naked hand or touch me with your glove
Dance me to the end of love ]=-

1. Data: 2003-06-30 07:20:51

Temat: Re: [ot] FAQ i dyskusje Tracy, Walkie! (dosc dlugie)
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rahab napisał:

> [...]
> grosze?
> A moze czasem odpusc? Bo wszedzie Cie pełno.... :) (chyba ze nabijasz sobie

Wiem, przyznaje sie do bledu ale dziura po resekcji zeba dalej mnie boli
i jestem drazliwa :(
A co do 3 groszy, jakos tak na grupach mam, ze tematy, ktore mnie
zaciekawily/poruszyly/wprawily w zly/dobry humor etc. komentuje, wciskam
swoje zdanie itp. - w koncu to grupa dyskusyjna :).
Co do statystyk? Sa takie ;P hihihihihi, nie zartuje - taki mam
charakter, mnie zawsze wszedzie pelno :). Poprawie sie...:]

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-30 07:44:03

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Co do statystyk? Sa takie ;P hihihihihi, nie zartuje - taki mam
> charakter, mnie zawsze wszedzie pelno :). Poprawie sie...:]

nie wymawiaj slowa resekcja, bo ja zawsze sie potem robie zielona i wybrazam
sobie zdechlego delikwenta krojonego na metalowym stole, od dziasel
poczynajac.
A co do komentowania, zeby [zemby] w czeresnie wsadzic, pozyteczniejsze
zajecie i bardzo smakowite ;-P
Ja juz mam zwyczaj wszelkie zadziorne posty omijac z daleka.

Dorota w dusznym mieszkaniu, nawet pies mi zdechl na kafelkach :)

1. Data: 2003-06-30 07:52:10

Temat: calkowiciie: [ot] + obiad na dzisiaj
Od: "rahab" <r...@p...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Walkie! dodaje:
> Wiem, przyznaje sie do bledu ale dziura po resekcji zeba dalej mnie boli
> i jestem drazliwa :(

A mnieostatnio plomba wypadła ...Caly ranek szukałem dentysty w Katowicach.
Dopiero w HELP-ie zrobili mi tą "przyjemnosc" i zalatali dziure.... BRRRRRRR

> Co do statystyk? Sa takie ;P hihihihihi, nie zartuje - taki mam
> charakter, mnie zawsze wszedzie pelno :). Poprawie sie...:]

Ojejej! Naprawdę nie bylo moją intencją Cię podrażnić.
Pisz walkie! ile wlezie... IMHO złap tylko granicę i wstaw czasem EOT

A teraz o obiedzie:
A co dzisiaj walkie! robisz na obiad?
Ja -normalnie- zero pomysłu.
Chyba wyciągnę żurek :) podsmaże białą kiełbaskę na cebuli i taki dzisiaj
obiad zaproponuję
mojej piękniejszej połowie.

rahab
"Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza.
Jedno zostało wySzczerbione"
(strona filmowa film.sapkowski.pl)

1. Data: 2003-06-30 08:09:55

Temat: Re: calkowiciie: [ot] + obiad na dzisiaj
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Ja -normalnie- zero pomysłu.
>Chyba wyciągnę żurek :) podsmaże białą kiełbaskę na cebuli i taki dzisiaj

a ja...jak juz od ponad dwoch tygodni - rozbudowana salatke
pomidorowa....jest w niej duzo ;))

pomidory pokrojo w kostke, posypane szalotka drobno pokrojona.
posolic i poczekac az sok poleci. dodac papryke czerwona.
poczekac, az dolaczy do soku. polac oliwa z oliwek
(najzielensza), wymieszac, sos a la vinaigrette sam sie zrobi, bo
kwas jakby jest w pomidorach. do tego: salata roznego rodzaju,
kozi ser, oliwki (czarne, czyms pomazane, bardzo slone), duze
skwarki z wedzonki, grzanka. jak sie tego miche wepchenie w
sibie, to potem juz jest tylkomiejsce na...miche jogurtu z
truskwakami i pokruszonymi cantuccini albo innymi np biszkoptami

Van-Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-06-30 08:34:02

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rahab napisał:

> [...]
> Ja -normalnie- zero pomysłu.
> Chyba wyciągnę żurek :) podsmaże białą kiełbaskę na cebuli i taki dzisiaj

O moj drogi - poezja dla podniebienia. Mlode ziemniaczki i kapusta mloda
zasmazona. A na deser placki z jagodami :-)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-30 08:34:38

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisała:
> A na deser placki z jagodami :-)

A jak je robisz?

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-06-30 08:36:13

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

walkie! napisal(a):

>O moj drogi - poezja dla podniebienia. Mlode ziemniaczki i kapusta mloda
>zasmazona. A na deser placki z jagodami :-)

A propos mlodej kapusty: ostatnio zrobilem bigos z mlodej, niekiszonej
kapusty. Pychota.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2003-06-30 08:45:01

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn napisał:

> nie wymawiaj slowa resekcja, bo ja zawsze sie potem robie zielona i wybrazam
> sobie zdechlego delikwenta krojonego na metalowym stole, od dziasel
> poczynajac.
jeszcze zyje ;-P
> A co do komentowania, zeby [zemby] w czeresnie wsadzic, pozyteczniejsze
> zajecie i bardzo smakowite ;-P
wczoraj zjadlam 2 kg, bylo mi dziwnie, dzis zbastuje ;-)
> Ja juz mam zwyczaj wszelkie zadziorne posty omijac z daleka.
Ja wyrabiam sobie ten zwyczaj :)

> Dorota w dusznym mieszkaniu, nawet pies mi zdechl na kafelkach :)
pies zdechl rowniez.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-30 08:47:26

Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> Wiem, przyznaje sie do bledu ale dziura po resekcji zeba dalej mnie boli
> i jestem drazliwa :(
Dodać do FAQ:
zabrania się pisania na grupę po resekcji zemba
Tracy

Zapiekanka z parowek
O chodzeniu do restauracji, na które człeka nie stać
FaQ i zainteresowania czytelników
powiało morzem czyli... morski przepis :)
budowa jajka