[ot] FAQ i dyskusje Tracy, Walkie! (dosc dlugie)

From: "rahab" <r...@p...katowice.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: [ot] FAQ i dyskusje Tracy, Walkie! (dosc dlugie)
Date: Mon, 30 Jun 2003 08:19:34 +0200

Zaczynam bez wstepu.
1. Gratuluje Tracy - pilnie zapracowala sobie bym przekierowal jest posty w
kosz.
2. walkie! - a moze troszeczkę mniej zacietrzewienia? Szybszy EOT
zakonczylby ta sprawe... a tak...
IMHO - czasem przesadzasz, czy zawsze do wszystkiego musisz wtracic swoje 3
grosze?
A moze czasem odpusc? Bo wszedzie Cie pełno.... :) (chyba ze nabijasz sobie
statystyki) :)

A co do FAQ.
Pamietam swoje pierwsze spotkanie z lista. Ladnych kilka lat temu.
Wiecie o co zapytałem? Ciasto na pizze...Oczywiscie takie jak w PizzaHut :)
Az lezka mi sie w oczach kreci.
A wiecie jaka odpwiedz dostalem? Kilka przepisow na pyszna ciasto (ktore
musze przyznac
robie w ten - wtedy otrzymany sposob do dzisiaj) i kilka zdan w temacie, ze
pytanie ktore zadalem jest
dosyc chybionym... Ale bez zjadliwosci w stylu RTFM.
Nie przecze - przed wejsciem na jakas liste nalezy poczytac FAQ. Ale jesli w
FAQ o gotowaniu pisze
cobym nie pytal o to jak ugotowac barszczyk czerwony, to moze nastepnym FAQ
bedzie brzmial -
"grupa rozwiązana, wszystko zostalo juz kiedys ugotowane, upieczone :) i
opisane. Szukaj nas w googlach"
BTW: bo ja chcialbym odświezyc sobie i grupie barszcz, ciasto na pizee,
tiramisu, gofry it. Moze nie
co tydzien... ale 1 raz w miesiacu ...

rahab
-=[Touch me with your naked hand or touch me with your glove
Dance me to the end of love ]=-