Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "News" <a...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: [ot] agito.pl - prośba o porad
Date: Fri, 4 Jan 2008 16:08:43 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 41
Message-ID: <flli80$pmh$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <b...@l...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: host69-106.crowley.pl
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1199459394 26321 62.89.106.69 (4 Jan 2008 15:09:54 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Jan 2008 15:09:54 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:96195
Ukryj nagłówki
To moze i ja sie podłącze. nie dotyczy bezposrednio agito tylko innego super
sklepu wysyłkowego czyli Hoopla.pl
Kupiłem TV32 CTR-a Philipsa. Tel przyszedł do nich na konstruktorską.
pojechałem odebrałem, karton nie był uszkodzony. w domu okazało sie ze TV ma
krzywo osadzony kineskop - lewa strona jest na innej wysokości niż prawa.
Poniewaz odbierałem TV tuż przed zamknięciem odstawiłem im TV nastepnego
dnia rano.
niechcieli przyjać i popisali sie totalną nieznajomoscią przepisów. na moje
info ze jest ustawa która pozwala mi zwrócić towar w przeciągu 10 dni,
najpire twierdzili ze nie ma takiej ustawy, w końcu im wydrukowałem i
przyniosłem.
w każdym bądz razie TV trafił do nich, a oni zobowiązali sie go oddac do
serwisu w celu stwierdzeniu wady fabrycznej, tylko ze ..... za jakiś czas
dostałem maila ze naprawili.
no wiec pisemko jedne, drugie, w końcu federacja konsumentów, maile do szefa
logistyki, v-ce prezesa.....
i... pozew :D
było to rok temu. po 2 sprawach na których na pierwszej pełnomocnik był
nieprzygotowany, a na drugą nieprzyszedł sędzina zasądziła
zwrot kasy za tv, odsetki, i zwrot kosztów sądowych :D
Na twoim miejscu
1. sfotografuj opakowanie. jak była lodówa w kartonie to sfotografuj ze nie
ma zadnych uszkodzeń i ze nie mogłeś stwierdzić uszkodzenia
2. z tego co ktoś przytoczył regulamin to w regulaminie jest info ze mozesz
przyjąć jak nie stwierdzisz uszkodzeń fizycznych opakowania. skoro jest ok,
bo masz zdjęcia - punkt wyzej to niech oddają kase i już.
3. z tego co gadałem z prawnikiem z federacji konsumentów to po prostu
odstepujesz od umowy i sklep nie moze ci tego prawa odmówić. to wynika z
ustawy !!!.
to ONI mają ci udowodnić ze wysłali sprzet OK. a ty im przedstaisz zdjęcia
ze z zew nie bylo widac, a co w srodku to stwierdziłeś po rozpakowaniu, ale
to już było po odjeździe kuriera.
4. imho pozostanie ci sąd bo oni sie tak łatwo nie poddają. za dużo ludzi
sobie odpuszcza i sklepy na tym zerują.
no i musisz sie wyrobvić z pisemkem o odstąpieniu od umowy w przeciągu 10
dni
|