ozorki wieprzowe...

1. Data: 2006-05-16 13:54:25

Temat: ozorki wieprzowe...
Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
nawiozlem sobie pewna ilosc ozorkow wieprzowych i tak sie zastanawiam co
mozna jeszcze z nich zrobic...
w galarecie juz byly...
w sosie chcrzanowym plywaly...
moze ktos ma jakis pomysl na oryginalne danie w zwiazku z nimi...
pozdrawiam
Marsjasz

2. Data: 2006-05-16 13:57:13

Temat: Re: ozorki wieprzowe...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsjasz" <d...@w...pl> wrote in message
> [...]
> w galarecie juz byly...
> w sosie chcrzanowym plywaly...
> moze ktos ma jakis pomysl na oryginalne danie w zwiazku z nimi...

Witam!

Cudowne rozmnożenie - czyli w marchewce z groszkiem pokrojone w kostkę.
Podobnie robię żołądki drobiowe... Podbitka - mąka i bardzo dobra śmietana.

3. Data: 2006-05-16 13:58:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
>
> Cudowne rozmnożenie - czyli w marchewce z groszkiem pokrojone w kostkę.
> Podobnie robię żołądki drobiowe... Podbitka - mąka i bardzo dobra

Do ziemniaków + sałata masłowa ze śmietaną.

4. Data: 2006-05-16 14:04:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Do ziemniaków + sałata masłowa ze śmietaną.

Można jeszcze z sosem musztardowym lub szarym...

5. Data: 2006-05-16 14:08:15

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Można jeszcze z sosem musztardowym lub szarym...
hmmm w sumie myslalem o jakims gulaszu-zupie cos w stylu ozorki ala
flaczki...
poeksperymentuje...
kupilem bezposrednio w "fabryce miesa" po 4 pln za kilo...
juz nawet niezle wychodzi mi ich obieranie <duma>...
pozdrawiam
Mars

6. Data: 2006-05-16 14:15:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kupilem bezposrednio w "fabryce miesa" po 4 pln za kilo...
> juz nawet niezle wychodzi mi ich obieranie <duma>...

Obieranie proste - po wymyciu szczoteczką i wymoczeniu zagotować, zmienić
wodę i ugotować na miękko, wyjąć ostudzić i dopiero zedrzeć przy pomocy noża
białą błonę.

Ziemniaki z ozorkami w szarym sosie. Ziemniaki pokrojone w kostkę i lekko
osolone ugotować zrobić szary sos, wymieszać ozorki pokrojone w kostkę i sos
z ziemniakami - podawać z chlebem - posiłek typu Eintopf...

7. Data: 2006-05-16 15:23:48

Od: "M.Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze ktos ma jakis pomysl na oryginalne danie w zwiazku z nimi...
> pozdrawiam
> Marsjasz

Ugotowałam ozorki, oddzielnie ugotowałam kapustę kiszoną
potem przekręciłam przez maszynkę, wymieszałam z kapusta podsmazoną
z cebulką, wymieszałam, przyprawiłam i zrobiłam krokiety. Było pyszne.
Polecam.
Mirka

8. Data: 2006-05-16 16:07:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"M.Z." <m...@w...pl> wrote in message

> [...]
> potem przekręciłam przez maszynkę, wymieszałam z kapusta podsmazoną
> z cebulką, wymieszałam, przyprawiłam i zrobiłam krokiety. Było pyszne.

Pierogi z kapustą i mięsem...

towaroznawstwo dla laików -gdzie?
ogórki małosolne
lód