Re: palenie ?!

From: "Paloma" <k...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: palenie ?!
Date: Wed, 26 Jun 2002 01:49:29 +0200

news:afa0ii$j78$1@news.tpi.pl...

> wyobraz sobie ze nie. poza tym nie wiem dokladnie co ma piwko do
papierosa?
> chyba to ze w knajpie siadam w sali dla niepalacych, bo w tej dla palaczy
> sie nie da wytrzymac - taki smrod.

Ale za to jak w tej knajpie piwkiem śmierdzi! Jak moczem.
Ja już wolę ( pomimo iż palę,to też nie lubię wąchać dymu)zapach
nikotyny.Sorry.

ale ty tego nie czujesz, wiec nie pisz

Czuję...Swój też.

> moze co smierdzi a co nie. twoje komorki wechowe juz dawno poszly na
> emeryture, wiec na temat zapachow racz sie nie wypowiadac...

Jeszcze tak źle nie jest...Długo już palę, ale myślę o jakimś dobrym
lekarzu, który mnie wyleczy z nałogu palenia.Gdzie są lekarze leczący, a nie
szkodzący ( swoim gadaniem) pacjentom?

> w sensie ? czosnek jest b. zdrowy...

Dla mnie zapach czosnku jest szkodliwy...Z tego smrodu, jak ktoś chuchnie w
autobusie, to robi mi się niedobrze i słabo...Potem jeszcze ze 2 dni albo i
dłużej pamiętam ten zapach.

> gdyby kazdy palacz po wypaleniu papierosa myl zeby, zmienial ubranie i
myl
> wlosy to nie mam nic przeciwko palaczom

To chyba musiałby siedzieć w domu, cały czas w wannie.

, chociaz kiedys przyszlo mi na mysl,
> ze skoro swiadomie sie truja, to powinni placic wyzsze skladki na
> ubezpieczenie zdrowotne, w koncu narazaja budzet kas chorych na znacznie
> wieksze wydatki niz dbajacy o zdrowie niepalacy...

Napisz może, że biznesmeni nasi kochani, nasz rząd powinien wycofać
papierosy ze wszystkich sklepów...Albo szkolić lekarzy i refundować koszty
leczenia pacjentów-palaczy.

Tak na marginesie:dlaczego dla Ciebie piwo i czosnek może być przyjemnością
i sobie tego nie odmawiasz, to zabraniasz komuś przyjemności palenia, bo
akurat Ty nie lubisz?

Pozdrawiam

Paloma