Re: palenie - kilka wskazowek

Data: 2003-01-26 17:44:35
Temat: Re: palenie - kilka wskazowek
Od: pees <p...@c...pl>

Dnia Sat, 25 Jan 2003 23:50:33 +0100, "Draco"
<a...@p...onet.pl> napisał(a):

>U?ytkownik "pees"

>Lubisz poranny kaszel (o którym sam piszesz,
>?e w przerwach si? nie pojawia) i ?wiadomo??,
>?e skracasz sobie ?ycie, trujesz si??
>Nowotrwory te? lubisz?
>Chyba Ci? nie rozumiem.

Gdybym lubił kaszel to bym napisał że lubię.Jest to chyba oczywiste że
wolę nie kaszleć. Natomiast jak wół napisalem że lubię palić.I że będę
palił.Mójego postu najwidoczniej nie zrozumialeś co zresztą
zauważyłeś.I co z tego że od palenia są nowotwory?Ludzie umierają też
niepaląc.

>To nie jest ?adne rzucanie. O wyleczeniu b?dzie mo?na mówi?
>dopiero wtedy, gdy nie b?dziesz odczuwa? ju? g?odu narkotykowego :(
>To tak jak by? powiedzia?: ju? jej nie kocham,
>wnioskuj?c to z faktu, i? ju? si? z ni? nie spotykasz :pppppp

Może będę monotematyczny ale nie zrozumiałeś mojego postu.Robię
przerwy w paleniu i dotrzymuje terminu przez siebie wyznaczonego.Co
daje mi poczucie władzy nad swoim ja.

z poważaniem
pees