paluszki krabowe

1. Data: 2000-11-29 15:38:13

Temat: paluszki krabowe
Od: "Valentine" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Tak sobie dzisiaj pomyslalam po przejrzeniu www.kuchnia.3miasto.pl, ze moze
podam wam chyba najprostszy przepis na wykorzystanie paluszkow krabowych.
Zaleta jest szybkosc robienia tej przystawki i smak.

Paczke paluszków rozmrażamy i kroimy paluszki w kosteczke, nastepnie
dodajemy do nich jogurt (jedno male opakowanie) + ewentalnie lyzke majonezu
i pokrojony peczek koperku. Calosc mieszamy i wkladamy na jakies 30 minut do
lodowki. Gotowa "salatke: podajemy i goscie zajadaja sie nia.
Na 6 osob najczesciej robie potrojna porcje.

Zycze smacznego

Valentine

1. Data: 2000-11-29 19:25:20

Temat: Re: paluszki krabowe
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Valentine" <s...@a...com.pl> wrote in message
> Witajcie,
> Tak sobie dzisiaj pomyslalam po przejrzeniu www.kuchnia.3miasto.pl, ze
moze
> podam wam chyba najprostszy przepis na wykorzystanie paluszkow krabowych.

Ja tez robie salatke z paluszkow krabowych ale troche inaczej.

Potrzeba:
ok. 10 paluszkow krabowych-lekko rozmrozonych- tak aby sie daly kroic w
kostke
4 jaja na twardo
peczek koperku
sok z cytryny do smaku
majonez

Jajka i paluszki w kostke, koperek posiekac, dodac+ majonez i sok z cytryny
do smaku. Zostawic az sie przegryzie do lodowki.Juz.W razie potrzeby troche
soli jak ktos lubi. Generalnie bardzo delikatna w smaku.Super...

Wersja druga - jadlam na imieninach u Kaski w sobote:))
To samo plus ananas w kostke , ale wersja ta w odroznieniu od mojej byla
krojona (paluszki i jajka)nie w 1 centymetrowa kostke tylko dwa razy wieksza
i wygladala efektownie:))- jesli moge to tak nazwac.

Smacznego Jola
Ps : bede ja robic w ten weekend:))

1. Data: 2000-12-06 13:33:53

Od: "janosik" <j...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów !
Ja proponuję Wam inną sałtkę z krabów.
Składniki:
paczka paluszków krabowych mrożonych
duży świeży ogórek
puszka groszku konserwowanego
koperek
majonez.

Paluszki krabowe kroimy na paski ( ok. 0,5 cm grubości ) - ja nawet nie
czekam , aż się rozmrożą , ogórek kroimy w kostkę , dodajemy groszek ,
koperek doprawiony do smaku majonez ( ja najbardziej lubię majonez
Kielecki - bo jest pikantny i ma dobrą konstystencję ) . Mieszamy wszystko i
na min 0,5 godziny wkładamy do lodówki.
Sałatka jest i przygotowuje sie ją w kilka minut.
Pozdrawiam
Jola
b...@z...szczecin.pl

Valentine napisał(a) w wiadomości: <9037qq$9au$1@news.tpi.pl>...
> [...]
do
>lodowki. Gotowa "salatke: podajemy i goscie zajadaja sie nia.
>Na 6 osob najczesciej robie potrojna porcje.

pomóżcie (amerykańskie naleśniki)
Lekko, latwo i przyjemnie
Choroba wsciekłych krów
Watrobka - co zrobilem zle?
[sprzet kuchenny] - automat do pieczenia chleba