Re: panele przy drzwiach wejsciowych

From: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: panele przy drzwiach wejsciowych
Date: Mon, 10 Jan 2005 15:26:36 +0100

"Sierp" <s...@s...sierp.net> wrote in message
news:20050110142159.1bed11b8.sierpNO@spam.sierp.net.
..

> niestety po stronie paneli, otwieraja sie na panele

No to dupa zbita, listwą się tego nie zasłoni. Chyba, że drzwi
skrócisz tak, że będą się zamykac ponad listwą, ale to chyba niezbyt
ładnie by było.

> ja sprobuje narysowac :-)
> (czcionka o stalej szerokosci znakow needed)

Dobra, to ja ten rysunek (po małej korekcie proporcji) olistwuję
(utrzymuję założenie, że drzwi od strony terakoty, albo mocno obcięte
u dołu)

| terakota |
----------------- framuga
--| | panele | |--
-----| | | |-----
listwa \ | | / listwa
----------| |--------

Listwa idąca z każdej strony przy ścianie jest normalnie ścięta pod
kątem 45stopni, od niej idzie druga "w drzwi" (miejsce łączenia na
rysunku nie uwidocznione) i tylko ma na końcu podcięcie odwzorowujące
kształt framugi, to by było coś takiego (lewa strona):

______
/ | tu wchodzi framuga
/ |______

Tak obcięta listwa oczywiście nie zasłoni całej szpary, zwykle jest na
to za wąska. Ale u mnie w domu zostało jej przy takim rozwiązaniu
jakies milimetry do zaszpachlowania (listwy standard barlinka).

J.