Re: panele przy drzwiach wejsciowych

Data: 2005-01-11 20:31:14
Temat: Re: panele przy drzwiach wejsciowych
Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>

Dnia Mon, 10 Jan 2005 15:51:02 +0100
"Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> naskrobał(a):

> Ale: dylatację będziesz przykrywał listwą progową, prawda? Szeroką,
> żeby ukryć różnicę poziomów, zgadza się? Ponieważ wyżej masz terakotę,
> więc na terakocie listwa spocznie samym brzeżkiem, reszta będzie
> wystawała na panele. I super, taka listwa ma chyba 30mm szerokości,
> zasłoni Ci o ile dobrze widze po miarce na zdjęciach szparę na całej
> wystającej części framugi i (odpowiednio docięta) rozejdzie się
> jeszcze na boki.

tak, przykryje

> terakota
> | |
> -----------------
> --| listwa progowa |--
> ściana|---------------------| sciana
> ------|S S|------
> listwa| |listwa
> ------| |------
>
> S - szpachla

no mniej wiecej tak to bedzie wygladac

> Te boki może faktycznie są ciut za mocno podcięte, tam powinna być
> szpara 1,5cm, a nie 3-4

troche zle pod katem to pada - aktualnie w kazdym miejscu szczelina
dylatacyjna to ok. 2cm

popatrz tutaj http://sierp.net/4.jpg
przerwa gorna (miedzy terakota a panelami) to ok. 1,7-1,9cm
Ale centymetr nie wystarczy chyba na przykrycie tego zeba w calosci,
a juz na pewno nie wystarczy aby zaslonic drugi zab. Rozumiem, ze tutaj
proponujesz szpachle
jezeli by zmniejszyc te szczeliny do ok. 5mm - to jeszcze mogloby
wygladac.. mozna tak?

> możnaby jeszcze pokombinować z płaską listwą
> odpowiedniej szerokości, zasłaniającą to miejsce "na płask" i
> stanowiącą kontynuację listew przypodłogowych. Ładnie docięta i
> polakierowana mogłaby dobrze wyglądać. Problem będzie tylko z doborem
> materiału, panele o ile dobrze widzę, udają buk, listwy zapewne też
> będą w tym 'kolorze', płaskiej bukowej listewki raczej nie kupisz, ale
> można kupić płaskowniki wykończeniowe z MDFu, obciągnięte bukopodobną
> okleiną, może z tego?

popatrze w sklepie... albo kupie 5-6cm listwe stalowa - tylko nie wiem,
czy to aby nie bedzie gorzej wygladalo niz inne rozwiazania

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq