Re: pasta wybielajaca do zebow

Data: 2006-02-16 13:25:34
Temat: Re: pasta wybielajaca do zebow
Od: "Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl>

Jaka Waszym zdaniem jest dobra/najlepsza pasta, która zauważalnie wybiela
zęby? O cenie nic nie pisze, bo może być dowolna (ale mieszcząca się jeszcze
w granicach rozsądku - nie >50zł :-)), najważniejszy jest dla mnie dobry
uśmiech!:) Jakie Wy stosujecie pasty?

A ja wlasnie zakonczylem terapie paskami blend-a-med.
Wynik jest widoczny wyraznie.
Do tej pory stosowalem plyny wybielajace colgate, tez wybielaly ale ni etak
skutecznie.
cena zestawu to ok pln 70, terapia 7 dni rano i wieczorem.
PJJ