Re: peeling z Avonu-dylemat

Data: 2004-04-24 16:36:07
Temat: Re: peeling z Avonu-dylemat
Od: Justka <j...@i...pl>

On Sat, 24 Apr 2004 17:43:39 +0200, "Hafsa" <a...@n...ma>
wrote:

>Użytkownik "Justka" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

>Ja mam doswiadczenie od conajmniej 8 lat, wiele rzeczy jest kiepskich,a
>stwierdzialm to dopiero wtedy gdy kupilam i uzylam 1,2, 5 raz.
>
>Nie
>
>W Sephorze sa rozne kosmetyki, AA tez.

>Nie wszystkie firmy produkuja duzo probek. Niektore firmy maja rozne
>polityki probkowe np Vichy- sporo w gazetach lub jako zgrabny dodatek do
>zakupow-ostatnio dostalam metalowe pudeleczko z fajnymi probkami, nawet
>preparat 3 w 1 do demakijazu w ilosci 30ml! w sam raz na wyjazd.
>
>Co do YR i sephory

> [...]
Sorrki chyba sie nie do końca sie zrozumialyśmy i przepraszam osoby
wyczulone na punkcie ortografii!
Jak już powiedziałam nie wszystkie kosmetyki Avon sa wspaniałe ale ja
mam pare swoich ulubionych i uważam je za super! Jednoczesnie nikogo
nie zmuszam do ich zakupu! Jesli użylaś już tyle rzeczy z tej firmy i
Ci nie odpowiadały to zdecydowanie nie powinnaś kupować wiecej!
Justyna