pikantne potrawy

1. Data: 2003-04-03 14:31:10

Temat: pikantne potrawy
Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzi mi o coś, co z założenia jest bardzo bardzo bardzo pikantne.
w jakiej kuchni takich potraw szukać?
uwielbiam tabasco, ale na razie jedyna potrawa, jaką znam z jej użyciem, to
w sumie ... pizza ;)
chociazby już dla urozmaicenia chętnie pochłonęłabym coś innego, a po czym
robi się gorąco, łzy do ocząt niemal napływają i co popija się hektolitrami
wody... ;))
macie może jakieś wskazówki, jakie potrawy na pewno będą tymi z definicji
ostrymi/pikantnymi?

dzięki z góry,

ja.

1. Data: 2003-04-03 14:34:37

Temat: Re: pikantne potrawy
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> chodzi mi o coś, co z założenia jest bardzo bardzo bardzo pikantne.
> w jakiej kuchni takich potraw szukać?

afrykanskiej (tam z kolei lubia piri piri - moim zdaniem tymi papryczkami
mozna ewentualnie wyczyscic przypalony garnek, no ale...)

wkn

1. Data: 2003-04-03 14:39:25

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Maja " wrote:

> [...]
> hektolitrami wody... ;))
> macie może jakieś wskazówki, jakie potrawy na pewno będą tymi z

Tez uwielbiam pikantne jedzenie, ale popłakałam sie tylko raz,
była to zasługa harissy.
Zjadłam jej odrobinke na jkims warzywie, i w tym momencie sie zaczeło. To
był koniec kolacji ( a jedzeneiw hotelu było przepyszne), wypiłąm jedynie
pol litra woli, mała cole, a potem jeszcze przez kilka godzin czułam swój
biedny jezyk.

Wiecej szczególow o harissie tu:
http://gastronomie.pl/produkty/haris/pasta_harissa.h
tml

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-04-03 14:49:11

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wieeelkie dzięki :)

pzdr.

ja.

1. Data: 2003-04-03 15:21:31

Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wody... ;))
> macie może jakieś wskazówki, jakie potrawy na pewno będą tymi z definicji

np http://www.mniammniam.pl/p.php?p=321

jeszcze nie robilam ale wyglada ze ostre;)))

--
Pozdrawiam cieplutko
agatka

1. Data: 2003-04-03 15:29:54

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pol litra woli, mała cole, a potem jeszcze przez kilka godzin czułam swój

niestety zapijanie piekacyh potraw woda nie pomaga :)
wkn

1. Data: 2003-04-03 15:45:38

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> niestety zapijanie piekacyh potraw woda nie pomaga :)

A co pomaga? Tez lubie pikantne zarelko.

> wkn

Dorota

1. Data: 2003-04-03 15:50:28

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> A co pomaga? Tez lubie pikantne zarelko.

zagryźć chlebem.

Waldek

1. Data: 2003-04-03 15:55:16

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Wkn " wrote:

> niestety zapijanie piekacyh potraw woda nie pomaga :)
> wkn

Mhm, teraz to jzu wiem :)

1. Data: 2003-04-03 16:02:25

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> niestety zapijanie piekacyh potraw woda nie pomaga :)

Hyhy kiedys z mym kochanie poszlam do Piramidy, tam zamowilam kurczaka na
ostro, tylko raz takiego jadlam, teraz jest mniej ostry
wtedy na filecie z kurczaka byla mazia, skladajaca sie z odrobiny
koncentratu pomidorowego i calej masy zgniecionych straaaasznie ostrych
papryczek (wraz z pestkami) .. bylo to baaaaardzo ostre.. ja chcac to
zlagodzic, siegnelam po popitke ... lyknelam i przezylam szok .. bo wypilam
baardzo goraca kawe ;))))
inny przypadek to pomieszanie wloskiego ostrego keczupu z wloska ostra
kielbasa ... obie te rzeczy to jedna wielka ostrosc, popilam to woda
gazowana.. para, dym i ogien szly uszami ;))

Marta

Pędy bambusa - zapach
SCHAB - pomocy
Gorgonzola