pilna sprawa!!

1. Data: 2004-06-13 21:03:40

Temat: pilna sprawa!!
Od: "Aneti" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A to związane z urodą:) poszukuję w Krakowie ginekologa - Panią ginekolog
inie starej daty, jakąś młodszą- bardzo będę wdzięczna.
Pozdrawiam serdecznzie

1. Data: 2004-06-13 21:12:06

Temat: Re: pilna sprawa!!
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneti napisał/a w news:caifkn$lr8$1@nemesis.news.tpi.pl:

> poszukuję w Krakowie ginekologa - Panią ginekolog
> inie starej daty, jakąś młodszą- bardzo będę wdzięczna.
> Pozdrawiam serdecznzie

Określ jeszcze kolor włosów i rozmiar stanika poszukiwanej pani dr.
To jest ntg. I nie ma nic wspólnego z urodą.

atsd Ile razy jeszcze zmienisz nicka?

mips

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

1. Data: 2004-06-13 21:18:10

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneti" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> A to związane z urodą:)

tzn?:) zastosowalas chyba zbyt duzy skrot myslowy:)

1. Data: 2004-06-13 21:23:24

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <r...@W...nat.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Aneti" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> tzn?:) zastosowalas chyba zbyt duzy skrot myslowy:)

Miala byc mloda pani ginekolog, pewnie ladna. Wszystko sie zgadza, zwiazane
z uroda jest ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-06-13 21:24:09

Od: "Aneti" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

po pierwsze to nicka zmieniam kiedy mam a to ochotę a po drugie, zależy mi
na młodej ginekolog i nie bez powodu.

1. Data: 2004-06-13 21:25:48

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-06-13 21:31:58

Od: "Aneti" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> atsd Ile razy jeszcze zmienisz nicka? - to jest NTG
>
> będę złośliwa jak Ty : sprawdź ile razy zmieniałam i oblicz sobie jakie
jest prawdopodobieństwo kolejnej zmiany - podać wzór?

a następnym razem zanstanów się zanim zadasz głupie pytanie -NTG- zaraz po
zarzuceniu tego komus innemu.

brrrrrrrr jak jestem spokojna i cierpliwa to już nie wytrzymałam

1. Data: 2004-06-13 21:35:49

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 13 Jun 2004 23:31:58 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@i...pl> i powiedziała:

> brrrrrrrr jak jestem spokojna i cierpliwa to już nie wytrzymałam

Wytrzymasz jeszcze zapoznanie się z opisem grupy? Powodzenia:
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html#3

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take the round about way.

1. Data: 2004-06-13 21:50:40

Od: "Aneti" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kami" <K...@j...net> napisał w wiadomości
t003.jasien.net...
--
Kami (zniesmaczona)

to wpisz w wyszukiwarkę np. " mips" to dopiero będziesz zniesmaczona, same
złośliwości.
I dziwić się ,że stereotyp o grupie uroda jest taki a nie inny, to
niepotrzebne zasmiecanie sieci - ponad połowa nie związana z urodą, 60 %
kłótni , skarg do administratorów - zróbmy cos z tym bo niedług zamaist
opowiadac kawały o blondynkach zancznie się o pl.rec.uroda

Pozdrawiam serdecznie zniesmaczonych i nie zniesmaczonych.

cmok

1. Data: 2004-06-13 21:58:18

Temat: [OT] (było: Re: pilna sprawa!!)
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora