Re: placuszki z gotowanego ryżu smażone

From: sloogi <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: placuszki z gotowanego ryżu smażone
Date: Thu, 26 Jan 2006 11:42:28 +0100

Aga Michalak schrieb:

> Użytkownik "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w
> wiadomości news:dr67pe$uck$1@news.onet.pl...

> Tak czytam, ślinka już kapie (zupełnie jak mojemu ząbkującemy Synkowi)
> żoładek już woła jeśc, ale głowa się zastanawia z czym to podac? jakie
> dodatki do tego, albo do czego taki placuszek może byc dodatkiem?Na ostro to
> pewnie wymysle jakieś mięsko, ale na słodko?? nic nie przychodzi mi do
> głowy.
>
> Aga (z kokosankami własnego wypieku pod nosem)

Witam wszystkich serdecznie,

czytam grupe juz od jakiegos czasu i jestescie naprawde pomocni. Wczoraj
wlasnie zrobilam te placuszki na ostro. Byly z podsmazona cebula i serem
bialym do tego dwa jaja, przyprawy i na koniec obtoczylam w bulce
tartej. Niebo w gebie. Do tego podalam leczo z pieczarkami na ostro. Pycha!

Dzieki za pomysly i inspiracje
Ela