placze, maz nie zdradzil chce sie wygadac

51. Data: 2002-09-24 09:31:12

Temat: Re: placze, maz nie zdradzil chce sie wygadac [dłu
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Czyżbyś to Ty z nim flirtowała przez internet??? Jak nie, to skąd
taka
> znajomość jego upodobań?

To dotyczy większości samców.

Najgłupsze co może zrobić samica gdy samiec ogląda się za inną to
"zapłakać i odsunąć".

Pozdrawiam
Qwax

52. Data: 2002-09-24 09:36:38

Temat: Re: placze, maz nie zdradzil chce sie wygadac [długie]
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jolka" <j...@w...com.pl> napisał w
wiadomości news:amp8q1$t4t$1@news.tpi.pl...
> Witam ;-))
>
> Przeczytałam cały wątek i aż mna potrząsnęło. Nie dośc, że
nie
> wysłuchaliście , to na dodatek tak skrytykowaliście
autorkę i w zasadzie
> oskarzyliście ją o to , że mąz sobie flirtuje.

Faktycznie ciebie poniosło. Odpowiedz mi proszę konkretnie o
jaką zdradę internetową chodzi bruxie, dlaczego mąż chciał
nią wstrząsnąć, dlaczego chciał dać jej kopa, tylko
przesadził, skąd się wzięła i jakie ma podłoże pięcioletnia
niechęć jej męża do niej. Dlaczego jeśli ta pani z Internetu
jest w odczuciu bruxy miła i do pogadania to dlaczego bruxa
nie dogadała się z tą panią, żeby dla dobra ich małżeństwa
zerwała znajomość i znalazła sobie kogoś innego? Jeśli
przedstawisz post bruxy w sposób bardziej rzeczowy, to może
doczekasz się wyrazów głębokiego współczucia i bardziej
sensownych słów pomocy, których zresztą bruxa NIE oczekuje.
Ponieważ post bruxy jest jaki jest, to i ludzkie domysły w
sprawie przyczyn ich sytuacji mogą być bardzo różne, w tym
wiele mylnych. Jakoś nie mogę się również doszukać słów
KRYTYKI i NASKAKIWANIA na bruxę, tylko różne pomysły (rady),
w tym ręcznikowe. Przeczytaj jeszcze raz bez emocji cały
wątek i podaj konkretne przykłady najeżdżania na bruxę.
Twoje określenie " w zasadzie oskarżyliście" nie świadczy o
dowodach ale o twoich domysłach czy odczuciach, do których
masz oczywiście prawo, lecz nie jest to jeszcze podstawa,
żeby negować dobrą wolę grupy.
Sokrates

53. Data: 2002-09-24 10:15:48

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> Ja 'najechałem' podejrzeniem o trollowanie ;-)))
> (Bo też i tak to wyglądało)

Podejrzenie o trollowanie nie jest jeszcze krytyką i
naskakiwaniem, więc nie biorę tego pod uwagę, nie jestem aż
tak wrażliwy.
Sokrates

54. Data: 2002-09-24 10:34:47

Od: "jolka" <j...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dowodach ale o twoich domysłach czy odczuciach, do których
> masz oczywiście prawo, lecz nie jest to jeszcze podstawa,

Ja napisałam jak Ja to rozumiem , a nie jestem rzecznikiem Brux.

Pozdrawiam Jolka

55. Data: 2002-09-24 10:35:35

Od: "jolka" <j...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Podejrzenie o trollowanie nie jest jeszcze krytyką i
> naskakiwaniem, więc nie biorę tego pod uwagę, nie jestem aż

A ja jestem wrażliwa i tym się różnią kobiety od mężczyzn.

Pozdrawiam Jolka

56. Data: 2002-09-24 10:36:54

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja bym była,oczywiście mówie tu o poważnym flirtowaniu, jęsli mozna to
tak
> nazwać. Nie wiem jak to wytłumaczyć, ale to sie czuje sie czy jest to
> poważne czy nie, jakie te relacje są. Pewnie że nie mam tu na mysli tak
> zwanej "chorobliwej zazdrości" czyli o każde odezwanie sie do innej
kobiety
> np. atrakcyjniejszej ode mnie.Poprostu jestem w stanie zrozumiec odczucia
> Brux.

Ale skoro bruxa została poinformowana przez TŻ to IMO nie może to być
poważne. Było to na zasadzie "na złość babci ..." . Jeżeli byłoby to coś
poważnego to raczej nie informowałby Jej o tym.
Może to Jego takie "wołanie" o pomoc??? Zresztą IMO nieładne i możnaby to
załatwić inaczej.

> I tu sie zgodze .NIe należy się żalić teściowej czy matce.Ale skoro
napisała
> tutaj, to pomóżmy jej a nie zganiajmy wszystko na nią.

CZytam ten wątek od początku i nie widzę "zganiania" tylko rady i może
czasem "zimne szklanki wody" coby się zastanowiła pod innym kątem i może tak
nie przejmowała samym pojedynczym faktem, a ogólnie ostatnimi latami.

> I tu zgadzam sie w 100% z Toba Basiu. ALe wiem rónież, jak to ciężko
zrobić,
> bo byc może jest ona zadbana , atrakcyjna i cieszy się powodzeniem u
> mężczyzn i co wtedy?

Może cieszyć się tym i czuć się dowartościowaną, bo tego Jej chyba brak.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

57. Data: 2002-09-24 10:46:44

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jolka" <j...@w...com.pl> napisał w
wiadomości news:ampf2m$coe$1@news.tpi.pl...

> A ja jestem wrażliwa i tym się różnią kobiety od mężczyzn.

Dodam tylko, że szkoda, że czasami aż za bardzo:-))))))
Sokrates

58. Data: 2002-09-24 10:52:56

Od: "jolka" <j...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "jolka" <j...@w...com.pl> napisał w
> wiadomości news:ampf2m$coe$1@news.tpi.pl...

> Dodam tylko, że szkoda, że czasami aż za bardzo:-))))))
> Sokrates

;-))))))))))))))))

Jolka

59. Data: 2002-09-24 10:55:09

Od: "jolka" <j...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może cieszyć się tym i czuć się dowartościowaną, bo tego Jej chyba brak.
>
> --
> Pozdrawiam serdeczniasto
> Ania >:-)<-<
> GG 1355764

Chyba...............ale tego nie wiemy

Pzdrawiam Jolka

60. Data: 2002-09-24 10:59:41

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> A najmądrzejsze "odsunąć i rozejrzeć się za innymi" :-)

!!!!!!!!!

Najczęściej wybierane jest coś pośrodku ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

Nadpobudliwość psychoruchowa
przeczytajcie to