placze, maz nie zdradzil chce sie wygadac

191. Data: 2002-09-27 14:23:55

Temat: Re: Dlaczego "Lala"?
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> To ty tak mówisz a nie twoja TŻ więc to twój kłopot w chwili
obecnej. Moim
> może się stać dopiero w chwili kiedy twoja TŻ zacznie mieć do mnie
> personalne anse.

Jak zacznie mieć to juz nie będzie kłopot a .... ;-)))

> I to jest ta róznica.
> A swoją drogą, ciekawe dlaczegóż to twoja TŻ ma do ciebie te
> pretensje?;)))))

Może uważa że jestem atrakcyjny ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

192. Data: 2002-09-27 14:25:21

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> hehe panie Qwax spowiadaj sie Pan :-) może coś pikantnego?
> :-)))))

nie mogę - nie ta grupa - a poza tym obecnie jestem słomianym wdowcem
i muszę omija 'śliskie' tematy bo potem samotność w łóżeczku bardzo
doskwiera.

Pozdrawiam
Qwax

193. Data: 2002-09-27 14:26:57

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> A na razie tej checi ze
> strony meza jakos brak.

Ten podwątek dotyczy 'brzydkiego wyrażania się o "tej trzeciej" '.

Pozdrawiam
Qwax

194. Data: 2002-09-27 14:34:35

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> A czemu "lala" uwazasz za brzydkie okreslenie? Moze uzywany tu byl w
> nieco pejoratywnym znaczeniu ale od razu brzydkie?

Dlatego, że (mam takie wrażenie) żadna z Was, przemiłe koleżanki, nie
chciała by być tak nazwana.

Pozdrawiam
Qwax

195. Data: 2002-09-27 14:37:17

Temat: Odp: Dlaczego "Lala"?
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Majkowska <m...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:an1p6r$6fc$...@n...onet.pl...
> Zgłupłaś?

oj Małgorzata :-))) już cię lubie hihi

> którą li i wyłacznie można rozmawiać, a nie ględzić o głupotach. Jak
sądzisz
> czego np. brakuje "Polonusom" ? Cyberseksu?

a nie? :-)

Wystarczy, że wyjdą za róg, pod
> przydrożny bar i tzw. laleczek mają od groma i trochę, do wyboru i koloru
> :-) Oni rozmawiają przeważnie o sytuacji w kraju, o rodzinnym mieście z
> którego wyjechali, a nader wszystko są spragnieni polskiego języka, a nie
> wulgarnych westchnień w stylu "...Ach, och, chciałabym żebyś go wepchnął
> głębiej" :-)))) .

o nie byłabym tego taka pewna :-)

> Wiesz samo przypuszczanie,

nie przypuszczenie pytam z ciekawości

że marnowałam ciężko zarabiane pieniążki na
> oddawanie się sprośnym pogawędkom z Polonusami świadczy, że to ty masz
> problem :-) Bo raczej Ciebie to rajcuje. :-P

problemu raczej nie mam z netem :-) ale chętna jestem poznania takiego
zagadnienia to pewne kolejne doświadczenie jak to jest ...chyba rzucę sie na
szerokie wody :-))) może i trafie na któregoś TŻ to wtedy opowiem jak było
ok?

Sandra

196. Data: 2002-09-27 14:47:15

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sandra wrote:

> [...]
> szerokie wody :-))) może i trafie na któregoś TŻ to wtedy opowiem jak było

Empirystka? No to czekamy ;)
pzdr
agi zaledwie odrobine madrzejsza na wlasnych "doswiadczeniach"

197. Data: 2002-09-27 15:22:13

Temat: Re: placze, maz nie zdradzil chce sie wygadac
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> NIKOMU, NIGDY i w żadnych okolicznościach "kop" się NIE NALEŻY.
Kopaniem
> problemy rozwiązują osoby niedojrzałe, ułomne uczuciowo lub głupie.

I tu się różnimy - nawet "gruszką trzeba czasami wstrząsnąć" - obudzić
można delikatnym pocałunkiem - ale jeżeli to nie skutkuje a do pracy
wstać trzeba to "....."

Pozdrawiam
Qwax

198. Data: 2002-09-27 15:31:34

Od: "margola&zielarz" <m...@n...panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> I tu się różnimy - nawet "gruszką trzeba czasami wstrząsnąć" - obudzić
> można delikatnym pocałunkiem - ale jeżeli to nie skutkuje a do pracy
> wstać trzeba to "....."

Miedzy "wstrzasnac" a "dokopac" jest cala przepasc. Najczesciej pelna
prostactwa, lekcewazenia i niedojrzalosci. Nasycenie tymi cechami wzrasta w
miare zblizania sie do drugiego brzegu.

Margola

199. Data: 2002-09-27 16:08:35

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agi ( fghfgh ) <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> Empirystka? No to czekamy ;)

tak ale chyba mi wiele to nie da :-) bo ja musze dotkąć .pomacać eh :-))))

Sandra

200. Data: 2002-09-28 13:29:34

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości news:6501-1033125746@213.17.138.62...

> Staram się ale mam biologiczne uczulenie na głupotę - a okazywanie
> zazdrości zaliczam do jej objawów - to się i 'trochę podrapałem'

nie kazdy jak wiesz ma takia sama definicje "glupoty"
wiec moze nie drap sie wirtualnie tylko w realu :-))
bo wtedy nikt nie widzi :-)
iwon(k)a

Nadpobudliwość psychoruchowa
przeczytajcie to